- Bedankjes 0
Melding verwijderen
- M.A. van der Vliet
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Melding verwijderen
08 jan 2025 19:55
LS,
Een tijd terug heb ik een begin gemaakt met het toevoegen van materiaal bij personen.
Nu ben ik opnieuw begonnen en wil ik een schone start maken met het materiaal op een andere plaats
Bij enkele personen had ik al een foto geplaatst, maar ik krijg in rode letters de tekst: Kan bestand niet tonen en daaronder het pad waar het materiaal stond.
Hoe kan ik die rode opmerking(zie bijlage) verwijderen.
Een tijd terug heb ik een begin gemaakt met het toevoegen van materiaal bij personen.
Nu ben ik opnieuw begonnen en wil ik een schone start maken met het materiaal op een andere plaats
Bij enkele personen had ik al een foto geplaatst, maar ik krijg in rode letters de tekst: Kan bestand niet tonen en daaronder het pad waar het materiaal stond.
Hoe kan ik die rode opmerking(zie bijlage) verwijderen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Melding verwijderen
08 jan 2025 20:22
De locatie van bestanden kan je wijzigen, maar als de naam van de bestaden gewijzigd zijn moet je ze een voor een opnieuw koppelen.
Voor het eerste geval, draai een bestandscontrole en -reparatie waarmee de koppelngen herstelt zullen worden.
Voor het eerste geval, draai een bestandscontrole en -reparatie waarmee de koppelngen herstelt zullen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M.A. van der Vliet