- Bedankjes 0
update
- Anne
- Auteur
Lees minder
Lees meer
update
23 dec 2024 17:57 - 23 dec 2024 17:58
Goedendag allemaal,
Hier iemand die geen kei is met computers. Maar wie weet kan iemand mij helpen in Jip en Janneke taal.
Ik heb Aldfear geupdatet naar 11.1
De eerste stamboom die ik opende gaf geen problemen. De 2e stamboom die ik wilde openen is een probleem.
Aldfear kan het bestand niet conventeren en uitpakken.
Een tip van iemand om versie 10 te opnieuw te instaleren op mijn laptop, en dan het bestand te openen. Toen kreeg ik de melding dat er schade aan het bestand is, en dat het daarom niet geopend kan worden.
Help, wie weet een eenvoudige oplossing voor mij?
Groetjes Anne
Hier iemand die geen kei is met computers. Maar wie weet kan iemand mij helpen in Jip en Janneke taal.
Ik heb Aldfear geupdatet naar 11.1
De eerste stamboom die ik opende gaf geen problemen. De 2e stamboom die ik wilde openen is een probleem.
Aldfear kan het bestand niet conventeren en uitpakken.
Een tip van iemand om versie 10 te opnieuw te instaleren op mijn laptop, en dan het bestand te openen. Toen kreeg ik de melding dat er schade aan het bestand is, en dat het daarom niet geopend kan worden.
Help, wie weet een eenvoudige oplossing voor mij?
Groetjes Anne
Laatst bewerkt 23 dec 2024 17:58 door Anne .
- Han Kortekaas
-
Re: update
23 dec 2024 22:43
Als er schade is aan die stamboom dan moet u een veiligheidskopie van die stamboom vinden via Bestand > Zoek Aldfaer bestanden. Bij het openen wijzig dan de bestandsnaam door de datumindicatie weg te halen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
- Anne
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 dec 2024 15:01
Goedendag,
Ik heb een nieuwe laptop. De instalatie van de nieuwe ging vanzelf.
Gisteren zag ik dat Aldfear de stamboom uit onedrive haalt.
Deze werkte niet. Daarna heb ik dezelfde stamboom gepakt op de harde C schijf. Maar ook deze wil niet open.
Ik heb een nieuwe laptop. De instalatie van de nieuwe ging vanzelf.
Gisteren zag ik dat Aldfear de stamboom uit onedrive haalt.
Deze werkte niet. Daarna heb ik dezelfde stamboom gepakt op de harde C schijf. Maar ook deze wil niet open.
- Anne
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 dec 2024 15:03
Ik begrijp niet zo goed wat u bedoeld.
Zie bijlage in een volgend bericht.
Zie bijlage in een volgend bericht.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
24 dec 2024 15:19 - 24 dec 2024 15:20
Stambomen in OneDrive bewaren loopt ooit wel een mis, met een beschadigd bestand als gevolg.
Probeer een veiligheidskopie te openen door in verkenner (zie uw bijlage) in de uitvalmenu - beneden rechts - te kiezen voor Veiligheidsmenu (°alx).
Probeer een veiligheidskopie te openen door in verkenner (zie uw bijlage) in de uitvalmenu - beneden rechts - te kiezen voor Veiligheidsmenu (°alx).
Laatst bewerkt 24 dec 2024 15:20 door JayCee.
- Anne
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
01 jan 2025 19:48
Eindelijk tijd om met uw antwoord aan de slag te gaan. Dank voor uw reactie!
Helaas, sorry ik zie geen veiligheidskopie staan, of een bestand met de extensie alx
Het probleem is ook nog steeds aanwezig
Helaas, sorry ik zie geen veiligheidskopie staan, of een bestand met de extensie alx
Het probleem is ook nog steeds aanwezig
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
01 jan 2025 20:30
Als u wil kan ik u op astand helpen met
Teamviewer
. Zo ja, klik in de linkerkolom op 'Lees Meer' en het enveolpje voor mijn e-mailadres. Stuur mij dan een bericht om af te spreken.