- Bedankjes 0
WinIdent32
- Oostrik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
WinIdent32
05 dec 2024 17:43
Heeft iemand ervaring met dit programma? Op een groepsfoto kon je nummers plaatsen en daaraan een lijst met namen koppelen. Ik heb het lang geleden gebruikt maar ben het kwijtgeraakt. Je kon ook een pasfoto maken vanuit de groepsfoto. Ik meen dat het in het Frans of Duits was.
- Ruud de Ruiter
-
Re: WinIdent32
06 dec 2024 07:27 - 06 dec 2024 07:31
Franstalig programma, download van :
www.gratuiciel.com/telecharger/winident32-34650.html
Dateert van december 2011.
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee
www.gratuiciel.com/telecharger/winident32-34650.html
Dateert van december 2011.
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee
Laatst bewerkt 06 dec 2024 07:31 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oostrik
- Oostrik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 dec 2024 16:44
Dank Ruud voor de opsporing van dit programma. Omdat het al zo oud is, vraag ik me af of er nog iemand mee werkt en hoe de ervaringen ermee zijn. Is het een veilig programma?
- Paul Kallenberg
07 dec 2024 17:23
Wellicht ben je ook geholpen met het Bonusrapport Groepsfoto (Tonen -> Rapporten -> Overige rapporten -> Bonus rapporten -> Materiaal -> Groepsfoto).
Paul
Paul
- Oostrik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 dec 2024 19:45
Dag Paul, dat wilde ik proberen maar hoe krijg ik in de nieuwste versie 11 de overige rapporten met de bonusrapporten in het programma?
Van WinIdent32 heb ik nog oude documentatie gevonden: programma is gemaakt door de Zwitser Jean P.A.G. Feron en zou naar keuze in Frans of in Duits kunnen werken. Blijft mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft.
Petronella
Van WinIdent32 heb ik nog oude documentatie gevonden: programma is gemaakt door de Zwitser Jean P.A.G. Feron en zou naar keuze in Frans of in Duits kunnen werken. Blijft mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft.
Petronella
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
10 dec 2024 22:36
Als u altijd de Bonusrapporten heeft gehad dan staan die onder het pad Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Bonusrapporten. Zo niet, kunt u ze downloaden via
deze link.
deze link.
- Han Kortekaas
-
10 dec 2024 22:37 - 10 dec 2024 22:38
Petronella,
blijkbaar werkt u met een versie zonder Bonusrapporten.
De Bonusrapporten worden tegenwoordig bij een schone, nieuwe installatie meegeleverd.
De installatie van de Bonusrapporten kan ook door een hulpmiddel genaamd Alle Invoegtoepassingen B-team verkregen worden.
Als het laatste is geïnstalleerd kunt u de Bonusrapporten op de scrollijst selecteren.
blijkbaar werkt u met een versie zonder Bonusrapporten.
De Bonusrapporten worden tegenwoordig bij een schone, nieuwe installatie meegeleverd.
De installatie van de Bonusrapporten kan ook door een hulpmiddel genaamd Alle Invoegtoepassingen B-team verkregen worden.
Als het laatste is geïnstalleerd kunt u de Bonusrapporten op de scrollijst selecteren.
Laatst bewerkt 10 dec 2024 22:38 door Han Kortekaas.
- Oostrik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 dec 2024 19:18
Aan JayCee en Han,
Dank voor de download-tip. Ik ben blij dat ik de bonusrapporten nu weer terug heb.
Aan Paul,
Nu ik de bonusrapporten terug heb, heb ik geprobeerd met groepsfoto te werken maar dat is te ingewikkeld voor mij. Ik wil het benamen van een groepsfoto nu nog niet gebruiken in een uitvoerrapport van Aldfaer maar in een Albelli fotoalbum.
Dus... hou ik me aanbevolen voor ervaringen met WinIdent.
Petronella
Dank voor de download-tip. Ik ben blij dat ik de bonusrapporten nu weer terug heb.
Aan Paul,
Nu ik de bonusrapporten terug heb, heb ik geprobeerd met groepsfoto te werken maar dat is te ingewikkeld voor mij. Ik wil het benamen van een groepsfoto nu nog niet gebruiken in een uitvoerrapport van Aldfaer maar in een Albelli fotoalbum.
Dus... hou ik me aanbevolen voor ervaringen met WinIdent.
Petronella