- Bedankjes 0
download versie 11
- h muntendam
- Auteur
Lees minder
Lees meer
download versie 11
01 nov 2024 16:42
l..s.
Nadat ik de nieuwe versie 11 heb gedownload moedt ik steeds zeer lang wachten met het inbrengen van de nieuwe gegevens, voorheen kan ik aan de lopende band de gegevens inbrengen, nu bij het inbrengen van elke naam, datum, plaats enz moed ik langere tijd want hij geeft steeds de melding, reageert niet , dan na wachten gaat hij weer verder, weer nieuwe gegevens inbrengen en wederom de melding reageert niet.
Wat is hier aan de hand ??, wie heeft het zelfde probleem ?
m vr. groet
Henk
Nadat ik de nieuwe versie 11 heb gedownload moedt ik steeds zeer lang wachten met het inbrengen van de nieuwe gegevens, voorheen kan ik aan de lopende band de gegevens inbrengen, nu bij het inbrengen van elke naam, datum, plaats enz moed ik langere tijd want hij geeft steeds de melding, reageert niet , dan na wachten gaat hij weer verder, weer nieuwe gegevens inbrengen en wederom de melding reageert niet.
Wat is hier aan de hand ??, wie heeft het zelfde probleem ?
m vr. groet
Henk
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13
Re: download versie 11
01 nov 2024 20:01
als u wat verder gelezen had op dit forum had u meerdere keren kunnen zien dat dit bekend is en dat er door de ontwikkelaars hard aan gewerkt wordt om dit probleem op te lossen.....
- Han Kortekaas
-
Re: download versie 11
02 nov 2024 01:41
Als ik mag aanvullen.......op dit moment is de komende update ingebracht bij de Testgroep met al vele constateringen van de testers dat de snelheid weer terug is.
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13