- Bedankjes 0
Onderhoud bij versie 11.0
- Tom Maessen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Onderhoud bij versie 11.0
29 okt 2024 23:54
Sinds ik de versie 11.0 heb geïnstalleerd kan ik geen gebruik meer maken van de onderhoud functies
ik kan het menu selecteren een veld selecteren maar dan krijg ik geen venster waarin ik de lijst van gegevens kan bewerken
mvg
Tom
ik kan het menu selecteren een veld selecteren maar dan krijg ik geen venster waarin ik de lijst van gegevens kan bewerken
mvg
Tom
- Ruud de Ruiter
-
Re: Onderhoud bij versie 11.0
30 okt 2024 09:20
Tom,
Ook u heeft waarschijnlijk het venster geminimaliseerd.
Doe een muis-over het Aldfaer logo in de taakbalk en klik het getoonde kleine venster
Ook u heeft waarschijnlijk het venster geminimaliseerd.
Doe een muis-over het Aldfaer logo in de taakbalk en klik het getoonde kleine venster
- Evert
30 okt 2024 09:25
Tom,
Selecteren is niet voldoende.
Om het bewerkingsvenster te krijgen moet je dubbelklikken.
Dat is niet anders dan bij vorige versies.
Selecteren is niet voldoende.
Om het bewerkingsvenster te krijgen moet je dubbelklikken.
Dat is niet anders dan bij vorige versies.
- Ruud de Ruiter
-
30 okt 2024 09:38
Aanvulling op "geminimaliseerd"
U dient eerst via het uitval venster een onderwerp voor Onderhoud te kiezen en daarna de muis-over
U dient eerst via het uitval venster een onderwerp voor Onderhoud te kiezen en daarna de muis-over
- Tom Maessen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 okt 2024 11:11
Er is een venster zichtbaar voor onderhoud (als ik dat heb geselecteerd) in het menu venster maar als ik daar op klik gebeurt er ook niets.
Het venster Onderhoud is echter nergens te vinden, niet geminimaliseerd niet volledig open.
Nadat ik deze 2 bovenstaande zinnetjes heb geschreven kreeg ik echter een ingeving.
Ik werk nl met een extended screen op een extra monitor.
Met Window-P en daarna PC screen only - kwamen alles vensters zichtbaar enkel op het scherm van mijn laptop en hiertussen ook het venster van het onderhoud - deze was echter niet geminimaliseerd.
Ik las eergisteren dat iemand iets soortegelijks voorhad met een andere functie mogelijk had die hetzelfde probleem. Wel raar want ondertussen is mijn pc wel al eens herstart - maar dus het probleem is opgelost - ik probeer die post terug te vinden en ga die gebruiker hetzelfde voorstellen te doen
bedankt allemaal, door uw overtuiging dat het venster er moest zijn ben ik blijven zoeken
mvg
Tom
Het venster Onderhoud is echter nergens te vinden, niet geminimaliseerd niet volledig open.
Nadat ik deze 2 bovenstaande zinnetjes heb geschreven kreeg ik echter een ingeving.
Ik werk nl met een extended screen op een extra monitor.
Met Window-P en daarna PC screen only - kwamen alles vensters zichtbaar enkel op het scherm van mijn laptop en hiertussen ook het venster van het onderhoud - deze was echter niet geminimaliseerd.
Ik las eergisteren dat iemand iets soortegelijks voorhad met een andere functie mogelijk had die hetzelfde probleem. Wel raar want ondertussen is mijn pc wel al eens herstart - maar dus het probleem is opgelost - ik probeer die post terug te vinden en ga die gebruiker hetzelfde voorstellen te doen
bedankt allemaal, door uw overtuiging dat het venster er moest zijn ben ik blijven zoeken
mvg
Tom