Foto's allen verdwenen na update

Lees meer

Foto's allen verdwenen na update

26 okt 2024 15:13
Goedemiddag,
Na de laatste up-date zijn alle foto's uit m'n stamboom verdwenen.
Het systeem geeft op de plek waar de foto's behoren te staan aan: "Kan bestand niet tonen, met daarbij de plaats waarin de foto's zijn opgeslagen".
Ra, ra hoe kan dit er zijn er mee gebruikers die hiermee problemen hebben?

En hoe los ik dit probleem op?

Met vriendelijke groeten,
Tiny

Lees meer

Re: Foto's allen verdwenen na update

26 okt 2024 16:24 - 26 okt 2024 16:24
kijk eens onder menu Stamboom / Eigenschappen of de link naar de map Materiaal juist is ingesteld...
Laatst bewerkt 26 okt 2024 16:24 door Jos van Rijn.

Lees meer

26 okt 2024 19:31
aanvullend: als na het aanpassen van de link de foto's nog niet zichtbaar zijn draai dan een bestandscontrole en -reparatie.

Lees meer

30 okt 2024 15:32
Goedemiddag,
Dat begrijp ik niet helemaal!
M'n stamboom bestaat al jaren en heb hierin een kleine duizend foto's, waarbij in Aldfaer op één of andere manier na de up-date, de verbinding is veranderd.
Aan de instellingen heb ik niets veranderd en de foto's staan ook nog steeds op dezelfde plaats als waar ze van tevoren waren opgeslagen. 

Uw adviezen heb ik opgevolgd, maar er veranderd helaas niets.

Lees meer

31 okt 2024 05:42
Tiny,
Kunt u eens een screenshot maken van Stamboom/Eigenschappen èn van het hoofdscherm waar waarschijnlijk in rood staat dat de foto niet kan gevonden worden.

Lees meer

05 nov 2024 21:05
Goeden avond René,
Sorry voor de late reactie!
zoals je op de foto's kunt zien staat de link inderdaad in het rood, waarin staat dat het niet gevonden wordt.

Bijlagen:

Lees meer

05 nov 2024 22:46
Tiny,
heeft u al,  wat JayCee opperde om Menu>Stamboom>Bestandscontrole en- reparatie te draaien gedaan?

Anders moet u de link in Stamboom eigenschappen eens weghalen en daarna overnieuw via het gele mapje achter in de regel koppelen aan de materiaalmap en vervolgens met de 'bestandscontrole en -reparatie' weer herstellen.

Lees meer

06 nov 2024 08:26
Heeft u de naam van uw computer (nu in Aldfaer: Gebruiker) veranderd want dan klopt het pad in Instellingen en ook het pad naar de afbeeldingen niet meer.

Kijk in de verkenner of het te gebruiken pad in instellingen overeenkomt met:
C:\Users\uw_pc_naam\Documents\Aldfaer\Materiaal

Lees meer

07 nov 2024 10:27
Bij nader inzien, als u de actie van Han uitvoert (opnieuw het pad instellen en daarna controle + rep) zal automatisch het juiste pad gebruikt worden.

Gemaakt door Kunena