- Bedankjes 0
Alle levende personen zijn uit mijn database verdwenen
- Wim de Bruijn
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Alle levende personen zijn uit mijn database verdwenen
26 okt 2024 13:56
Als ik Aldfaer opstart zie ik mij zelf en verder alle levende personen niet meer in mijn eigen database op mijn computer, Ik gebruik versie 11.0
Als ik een gedcom bestand uplaod naar b.v. genealogie online stel ik altijd de standaart instellingen in zoals dit in Alldfaier staat ingesteld.
Ik zag ook dat het aantal personen minder is geworden als voorheen. Hoe kan ik dit weer opgelost krijgen.
Als ik een gedcom bestand uplaod naar b.v. genealogie online stel ik altijd de standaart instellingen in zoals dit in Alldfaier staat ingesteld.
Ik zag ook dat het aantal personen minder is geworden als voorheen. Hoe kan ik dit weer opgelost krijgen.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Alle levende personen zijn uit mijn database verdwenen
26 okt 2024 18:25
Wim
Ik vermoedt dat u een Gedcom geïmporteerd hebt van welke bij de aanmaak in het privacy filter levende personen waren uitgesloten.
Ik hoop dat u nog een v-kopie hebt van vóór deze acties
Mijn suggestie:
Verwijder Aldfaer 11
Download en installeer Aldfaer 10
Open de Aldfaer 10 versie v-kopie
Stel zeker dat de vink voor auto update in Instellingen is gezet.
Sluit Aldfaer en herstart.
Als het goed is krijgt u na enige tijd de melding dat update Aldfaer 11 uitgevoerd kan worden, Bevestig dat en de noodzakelijke conversie/update wordt uitgevoerd.
Alle personen zullen incl. u zelf zijn dan weer aanwezig
Tip: Met de optie "zoek Aldfaer bestanden v-kopies kunt u vaststellen met welke Aldfaer versie de v-kopies gemaakt zijn
Ik vermoedt dat u een Gedcom geïmporteerd hebt van welke bij de aanmaak in het privacy filter levende personen waren uitgesloten.
Ik hoop dat u nog een v-kopie hebt van vóór deze acties
Mijn suggestie:
Verwijder Aldfaer 11
Download en installeer Aldfaer 10
Open de Aldfaer 10 versie v-kopie
Stel zeker dat de vink voor auto update in Instellingen is gezet.
Sluit Aldfaer en herstart.
Als het goed is krijgt u na enige tijd de melding dat update Aldfaer 11 uitgevoerd kan worden, Bevestig dat en de noodzakelijke conversie/update wordt uitgevoerd.
Alle personen zullen incl. u zelf zijn dan weer aanwezig
Tip: Met de optie "zoek Aldfaer bestanden v-kopies kunt u vaststellen met welke Aldfaer versie de v-kopies gemaakt zijn
- Paul Kallenberg
26 okt 2024 22:46
Wim,
Neem even per e-mail contact met mij op. Je vindt mijn mailadres door links van dit bericht op Lees meer te klikken en dan je muis op het envelopje te zetten.
Paul
Neem even per e-mail contact met mij op. Je vindt mijn mailadres door links van dit bericht op Lees meer te klikken en dan je muis op het envelopje te zetten.
Paul
- Ruud de Ruiter
-
27 okt 2024 13:03
Paul
Om van te leren, gaarne t.z.t een indicatie wat de oorzaak was.
Ruud
Om van te leren, gaarne t.z.t een indicatie wat de oorzaak was.
Ruud