- Bedankjes 0
Meet eerder versie van Aldfaer gemaakte stamboom start niet meer op.
- Hans Gloudemans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Meet eerder versie van Aldfaer gemaakte stamboom start niet meer op.
14 okt 2024 14:32
Ik heb verschillende stambomen die ik maak en ik kan na het instaleren van versie 11 een stamboom waar aan ik gewerkt heb in sept 2024 niet meer openen.
Krijg de melding "Kan het bestand C:\Users\Hans\OneDrive\Aldfaer\familie Gloudemans.aldf niet converteren naar versie 11 (Kan het bestand niet uitpakken)"
Krijg de melding "Kan het bestand C:\Users\Hans\OneDrive\Aldfaer\familie Gloudemans.aldf niet converteren naar versie 11 (Kan het bestand niet uitpakken)"
- Han Kortekaas
-
Re: Meet eerder versie van Aldfaer gemaakte stamboom start niet meer op.
14 okt 2024 15:00
Probeer met Windows Verkenner het bestand \Aldfaer\familie Gloudemans.aldf te hernoemen naar Aldfaer\Gloudemans.aldf en probeer het dan nogmaals.
- Hans Gloudemans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Met eerder versie van Aldfaer gemaakte stamboom start niet meer op.
14 okt 2024 15:47
Het probleem is opgelost.
Misschien op andere manier.
In andere map de oudere versie 10 van Aldfaer gedownload en hiermee de niet te openen stamboom geopend.
Dit lukte.
Daarna lukt het ook met versie 11.
Bedankt.
Misschien op andere manier.
In andere map de oudere versie 10 van Aldfaer gedownload en hiermee de niet te openen stamboom geopend.
Dit lukte.
Daarna lukt het ook met versie 11.
Bedankt.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Met eerder versie van Aldfaer gemaakte stamboom start niet meer op.
14 okt 2024 18:10
Maar u heeft ool nog een ander probleem.
Uw stamboombestand staat in OneDrive en dit gaat vroeg of laat uw stamboombestand beschadigen.
Sluit Aldfaer
Verplaats uw *.aldf bestand(en) naar C:\Users\Hans\Documents\Aldfaer
Start Aldfaer en open uw bestand vanaf die plaats
Pas vervolgens uw verwijzing naar de map Materiaal aan in Menu > Stamboom > Eigenschappem
Uw stamboombestand staat in OneDrive en dit gaat vroeg of laat uw stamboombestand beschadigen.
Sluit Aldfaer
Verplaats uw *.aldf bestand(en) naar C:\Users\Hans\Documents\Aldfaer
Start Aldfaer en open uw bestand vanaf die plaats
Pas vervolgens uw verwijzing naar de map Materiaal aan in Menu > Stamboom > Eigenschappem