- Bedankjes 0
personen zoeken in alle aanwezige stambomen mogelijk?
- fred van gemert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
personen zoeken in alle aanwezige stambomen mogelijk?
30 sep 2024 11:38
ik heb diverse stambomen in gebruik, allemaal met een andere thema. Hoe kan ik een overzicht krijgen of er een bepaalde persoon al aanwezig is zonder dat in al die stambomen te moeten zoeken?
- Han Kortekaas
-
Re: personen zoeken in alle aanwezige stambomen mogelijk?
30 sep 2024 13:21
Dat overzicht over diverse stambomen bestaat niet.
U zou kunnen overwegen om al die stambomen samen te voegen door een gedcom te exporteren en iedere gedcom te manipuleren om het 'thema' mee te geven als een categorie.
Binnen de nieuwe stamboom kunt u dan in de versie 11 de dubbelen samenvoegen.
U zou kunnen overwegen om al die stambomen samen te voegen door een gedcom te exporteren en iedere gedcom te manipuleren om het 'thema' mee te geven als een categorie.
Binnen de nieuwe stamboom kunt u dan in de versie 11 de dubbelen samenvoegen.
- fred van gemert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 okt 2024 14:44
heel erg jammer dat het niet mogelijk is. Als ik alles samenvoeg krijg ik allerlei dubbele personen en dus ook verkeerde koppelingen.
Zijn de personenlijsten niet apart op te roepen om te kijken of te printen? Nu moet ik op papier allerlei namenlijsten gaan maken en
dan zijn we weer terug bij af. Verder alleen maar lof voor jullie programma.
Zijn de personenlijsten niet apart op te roepen om te kijken of te printen? Nu moet ik op papier allerlei namenlijsten gaan maken en
dan zijn we weer terug bij af. Verder alleen maar lof voor jullie programma.
- Han Kortekaas
-
07 okt 2024 16:20 - 07 okt 2024 16:21
U zou kunnen kijken naar de Bonus rapporten > Exporteren > Persoonslijst naar Excel.
Maar ook de standaard Personenlijst kunt u nu al uitprinten.
Nu, met al die aparte verschillende stambomen heeft u heel wat werk om een mutatie bij 1 persoon na te gaan of die ook ergens anders gedaan moet worden.
Dat wordt alleen maar erger.
Dus tijd voor een andere opzet.
Maar ook de standaard Personenlijst kunt u nu al uitprinten.
Nu, met al die aparte verschillende stambomen heeft u heel wat werk om een mutatie bij 1 persoon na te gaan of die ook ergens anders gedaan moet worden.
Dat wordt alleen maar erger.
Dus tijd voor een andere opzet.
Laatst bewerkt 07 okt 2024 16:21 door Han Kortekaas.