- Bedankjes 0
Geen automatische update aldfaer
- Douwe Visser
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Geen automatische update aldfaer
24 sep 2024 15:22
Als ik aldfaer start krijg ik geen scherm met automatische update. Derhalve kan ik niet updaten naar versie 11.
Als ik tabblad Help toets en vervolgens Versiebeheer Aldfaer staat linkse in het scherm Geïnstalleerd 10.1 en daaronder Nieuwste versie 10.1. Geen mogelijkheid tot bijwerken naar versie 11.
Bij de info op de rechterzijde van het scherm Versiebeheer staat wel de informatie aldfaer 11 en de wijzigingen ten opzichte van versie 10.1.
Kortom ik kom niet verder.
Als ik tabblad Help toets en vervolgens Versiebeheer Aldfaer staat linkse in het scherm Geïnstalleerd 10.1 en daaronder Nieuwste versie 10.1. Geen mogelijkheid tot bijwerken naar versie 11.
Bij de info op de rechterzijde van het scherm Versiebeheer staat wel de informatie aldfaer 11 en de wijzigingen ten opzichte van versie 10.1.
Kortom ik kom niet verder.
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13
Re: Geen automatische update aldfaer
24 sep 2024 16:08
aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10039
is de pagina waar je de nieuwste versie kunt vinden
- Douwe Visser
-
Auteur
24 sep 2024 16:23
Gedaan. Versie 11 is nu beschikbaar. Niettemin als ik nu naar Versiebeheer ga staat dat aldfaer 11 is geïnstalleerd, maar daaronder staat nieuwste versie 10.1 en is het vak bijwerken grijs. Is dat niet vreemd. Ook blijft vreemd dat ik geen automatische update kreeg en ook niet via versiebeheer
- Han Kortekaas
-
24 sep 2024 18:06
Douwe,
heb je wel een vink staan bij Extra-> Instellingen voor controleer updates bij start?
heb je wel een vink staan bij Extra-> Instellingen voor controleer updates bij start?
- Douwe Visser
-
Auteur
24 sep 2024 19:10
Ja Han dat heb ik.
Ik kreeg overigens vandaag wel een bericht van de update van de invoegtoeoassing Van de Bic en deze wel probleemloos binnengehaald.
Ik kreeg overigens vandaag wel een bericht van de update van de invoegtoeoassing Van de Bic en deze wel probleemloos binnengehaald.
- Antoon
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 95
24 sep 2024 21:39
Het doet me denken aan het cacheprobleem van vroeger.
Hoe is configuratiescherm->internetopties->Algemeen->Instellingen->Tijdelijke internetbestanden ingesteld?
Hoe is configuratiescherm->internetopties->Algemeen->Instellingen->Tijdelijke internetbestanden ingesteld?
- Douwe Visser
-
Auteur
25 sep 2024 13:16
Ik ken het cacheprobleem van vroeger niet. In het configuratiescherm heb ik bij wanneer er naar nieuwer versies van pagina's word en gezocht " nooit" ingevuld