Plakken van externe teksten

Lees meer

Plakken van externe teksten

13 sep 2024 21:19
Helaas ontdek ik dat ik geen externe teksten (vanaf een website of uit een word-document meer kan plakken in Aldfaer. Het is wel mogelijk om tekst uit het ene Aldfaer-veld te knippen/kopiëren en in het andere veld te plakken, maar teksten of tekstjes uit andere bronnen lukt niet - terwijl dat tot voor kort wel gewoon werkte. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is er in Aldfaer 11 is veranderd in dit opzicht?

Lees meer

Re: Plakken van externe teksten

13 sep 2024 21:31
werkt bij mij prima in 11...
doe eens bestand opschonen en evt bestandscontrole en -reparatie, dat ,ost dit soort dingen vaak op !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roeland

Lees meer

13 sep 2024 23:08
Uiteindelijk heb ik het opgelost door Aldfaer 11 opnieuw te installeren, waarna alles weer normaal werkte

Lees meer

19 nov 2024 10:56
Na de laatste update van deze maand, doet hetzelfde probleem zich voor: externe teksten kan ik niet copy-pasten in de velden van Aldfaer; Bestandsreparatie heeft geen soelaas geboden, evenmin als opnieuw installeren. Wie heeft er een idee wat ik verder zou kunnen proberen?

Lees meer

19 nov 2024 11:16 - 19 nov 2024 11:28
Ik merk nog een paar rare dingen op:
Als ik een afbeelding toevoeg, krijg ik de melding: de eindpunttoewijzer heeft geen eindpunten meer beschikbaar.
Geen idee wat die melding inhoudt, maar kan het bovengemelde probleem daarmee samenhangen?

Bovendien kon ik voorheen, als ik op een afbeelding klikte en die in een apart scherm werd weergegeven, op het icoontje in de linker bovenhoek klikken om de afbeelding te openen in het standaard bewerkingsprogramma voor afbeeldingen. Daar wordt nu niet op gereageerd.
Ook werkt het klikken op een link (ctr-klik) niet meer. Er zou geen app gekoppeld zijn waarmee deze actie kan worden uitgevoerd. (action violation at address 013503F6 in mmoduel Aldfaer.exe, read of address 00020474
Laatst bewerkt 19 nov 2024 11:28 door Roeland.

Lees meer

19 nov 2024 13:30
re de melding: op het internet gevonden :"Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een aantal beschadigde Windows-services op uw computer."

Heeft u een standaardinstallatie van Aldfaer alsook de submappen. De stamboom  op OneDrive/DropBox?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roeland

Lees meer

20 nov 2024 09:38
Dank voor uw reactie! Of er iets van Windows beschadigd was, weet ik niet. Zou ook niet weten hoe dat na te gaan....
Ik heb eerst de Aldfaer-installatie helemaal verwijderd, daarna 11.1 geïnstalleerd en vanuit de laatste reservekopie alle gegevens geladen, en daarna werkte het weer naar behoren.

Gemaakt door Kunena