- Bedankjes 0
hyperlink in een Feit Overige geeft een verkeerde uitvoer.
- Marja aan ´t Goor
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
hyperlink in een Feit Overige geeft een verkeerde uitvoer.
18 aug 2024 16:17 - 18 aug 2024 16:17
Best forum.
Ik maak bij "Feiten. Overige " koppelingen naar eigen HTML-documenten. . Na klikken verschijnt (verscheen) het HTML-document, in een internet-uitvoering
voorbeeld Feite Overige: ; gezin: : [*<a href="
\Documenten\Mijn Archief\Gezin Hendrik Jan van der Veen - Gowina A.E. atG.htm">gezin</a>*]
Dit heeft altijd goed gewerkt, tot op vandaag.
NU wordt ineens dit document geopend in Wordpad en ik krijg alleen de HTML-tekens.
Ik heb Bestandscontrole- en reparatie en -Bestandsreparatie uitgevoerd, maar dit helpt niet
Hoe kan ik dit herstellen?
Bij voorbaat dank
Ik maak bij "Feiten. Overige " koppelingen naar eigen HTML-documenten. . Na klikken verschijnt (verscheen) het HTML-document, in een internet-uitvoering
voorbeeld Feite Overige: ; gezin: : [*<a href="
\Documenten\Mijn Archief\Gezin Hendrik Jan van der Veen - Gowina A.E. atG.htm">gezin</a>*]Dit heeft altijd goed gewerkt, tot op vandaag.
NU wordt ineens dit document geopend in Wordpad en ik krijg alleen de HTML-tekens.
Ik heb Bestandscontrole- en reparatie en -Bestandsreparatie uitgevoerd, maar dit helpt niet
Hoe kan ik dit herstellen?
Bij voorbaat dank
Laatst bewerkt 18 aug 2024 16:17 door Marja aan ´t Goor.
- Han Kortekaas
-
Re: hyperlink in een Feit Overige geeft een verkeerde uitvoer.
18 aug 2024 16:21 - 18 aug 2024 16:24
De link staat tussen de tekens voor [*geheime tekst*]. Kijk eens bij Extra> Instellingen of de vink is gezet bij geheime tekst.
Maar wellicht moet de link tussen <nt> </nt>
Maar wellicht moet de link tussen <nt> </nt>
Laatst bewerkt 18 aug 2024 16:24 door Han Kortekaas.
- Marja aan ´t Goor
-
Auteur
Re: hyperlink in een Feit Overige geeft een verkeerde uitvoer.
18 aug 2024 16:46
Bedoel je Beveiligde tekst? deze staat niet aangevinkt. <NT> </NT> heb ik nooit gebruikt.
De hyperlink naar html-documenten heeft altijd goed gewerkt.
Het heeft er misschien niet mee te maken, maar toch.....:
Ik heb een Controleer gegeven leeftijd uitgevoerd, waar een lijst uitkwam. Hierna kwam het probleem.
De hyperlink naar html-documenten heeft altijd goed gewerkt.
Het heeft er misschien niet mee te maken, maar toch.....:
Ik heb een Controleer gegeven leeftijd uitgevoerd, waar een lijst uitkwam. Hierna kwam het probleem.