- Bedankjes 0
Floating point division bij zero
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Floating point division bij zero
25 jul 2024 21:42
Beste,
Bij openen van aldfaer komt de melding (Floating point division bij zero) naar voren, vervolgens opent Aldfaer niet. Hoe kan ik dit oplossen.
Mvg,
Pieter C
Bij openen van aldfaer komt de melding (Floating point division bij zero) naar voren, vervolgens opent Aldfaer niet. Hoe kan ik dit oplossen.
Mvg,
Pieter C
- Han Kortekaas
-
Re: Floating point division bij zero
25 jul 2024 23:20 - 25 jul 2024 23:21
betreft dit een nieuwe installatie van Aldfaer en zo ja staat dit op een Windows machine. Is het een standaard installatie of heeft u afgeweken?
Als u Aldfaer al gebruikte en een stamboom heeft wat is er recentelijk voor update aan Windows geweest.
Heeft u een firewall die een installatie tegenwerkt?
Kortom, graag meer informatie
Als u Aldfaer al gebruikte en een stamboom heeft wat is er recentelijk voor update aan Windows geweest.
Heeft u een firewall die een installatie tegenwerkt?
Kortom, graag meer informatie
Laatst bewerkt 25 jul 2024 23:21 door Han Kortekaas.
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 jul 2024 11:42
Bedankt voor je antwoord Han, Je vragen zoek ik even uit en kijk het na, en kom hier dan op terug.
Pieter C
Pieter C
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 jul 2024 15:00
Beste Han Kortekaas,
Wat betreft uw vraag: Het gaat om een bestaand standaard versie van windows 10, 22H2 met windows update versie 19045.4651.
en Aldfaer met stamboom is ook een gebruikte versie, helaas heb ik geen gegevens of hiervan een update is geweest.
Wat ik nog heb getest is, de firewall uitgeschakeld en aldfaer te starten helaas start aldfaer niet.
Pieter C
Wat betreft uw vraag: Het gaat om een bestaand standaard versie van windows 10, 22H2 met windows update versie 19045.4651.
en Aldfaer met stamboom is ook een gebruikte versie, helaas heb ik geen gegevens of hiervan een update is geweest.
Wat ik nog heb getest is, de firewall uitgeschakeld en aldfaer te starten helaas start aldfaer niet.
Pieter C
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 aug 2024 20:52
Hallo, enige tijd geleden heb ik een bericht geplaatst, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen.
Is er iemand die kan reageren op mijn bericht.
Mvg, Pieter C
Is er iemand die kan reageren op mijn bericht.
Mvg, Pieter C
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
08 aug 2024 21:59....... Is het een standaard installatie of heeft u afgeweken?
Als u Aldfaer al gebruikte en een stamboom heeft wat is er recentelijk voor update aan Windows geweest? ......
Heeft u een standaardinstallatie van Aldfaer uitgevoerd ofhiervan van afgeweken?
Antwoord op de 2de vraag ontbreekt eveneens.
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
10 aug 2024 11:11
Beste,
Wat betreft uw vraag! Aldfaer is standaard uitgevoerd op een een standaard windows 10 home besturingssysteem met update 2024-06 commulative update voor windows 10 versie 22H2 X64 KB5039211. Wat de update versie van Aldfaer is weet ik niet? ik weet niet welke map ik moet benaderen om dit na te kijken mocht dit van toepassing zijn.
Hartelijk dank,
Pieter C
Wat betreft uw vraag! Aldfaer is standaard uitgevoerd op een een standaard windows 10 home besturingssysteem met update 2024-06 commulative update voor windows 10 versie 22H2 X64 KB5039211. Wat de update versie van Aldfaer is weet ik niet? ik weet niet welke map ik moet benaderen om dit na te kijken mocht dit van toepassing zijn.
Hartelijk dank,
Pieter C
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
10 aug 2024 11:51
Pieter C,
Om de versie van Aldfaer te verkrijgen dien je naar de map c:\Aldfaer te gaan en daar het bestand aldfaer.aplg te gaan en dit bestand te open.
Op de regel version staat vermeld het versie nummer van de geïnstalleerde versie van Aldfaer.
Om de versie van Aldfaer te verkrijgen dien je naar de map c:\Aldfaer te gaan en daar het bestand aldfaer.aplg te gaan en dit bestand te open.
Op de regel version staat vermeld het versie nummer van de geïnstalleerde versie van Aldfaer.
- Han Kortekaas
-
10 aug 2024 12:07
Deze melding kwam nog in 2014 voor en had deels te maken met IE10.
Kunt u nagaan welke datum bij u voor de toepassing Aldfaer.exe staat in de getoonde map en ook of die map C:\Aldfaer deze bestandnamen voorkomen?,
Kunt u nagaan welke datum bij u voor de toepassing Aldfaer.exe staat in de getoonde map en ook of die map C:\Aldfaer deze bestandnamen voorkomen?,
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 aug 2024 13:32
[url=https://
]Bedankt voor uw antwoord, De gegevens uit de map Aldfaer zijn toegevoegd
Mvg
Walter[/url]
Mvg
Walter[/url]
- Han Kortekaas
-
12 aug 2024 16:50 - 12 aug 2024 16:52
U heeft de laatste versie van Aldfaer.
Kunt u de map C:\Aldfaer\Veiligheidskopieën met knippen en plakken verhuizen naar \Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën? Misschien dat die daar al staat, gewoon invoegen bij elkaar. Vervolgens bij Menu>Extra>Instellingen>Veiligheidskopie ook het pad wijzigen naar C:\Users\uw inlognaam\Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën
Omdat dit pad niet goed stond verwacht ik eigenlijk dat er bij u een niet-standaard installatie is, of een herinstallatie, waarbij paden gewoonweg niet goed staan.
Kunt u a.d.h.v. de bijlage controleren bij Extra>Instellingen of daar de padnamen zijn ingevuld en als u op het gele mapje klikt of u dan ook het bestandje in die map ziet?
Bij de tweede bijlage kunt u de map Aldfaer_sjablonen bekijken of die bij u hetzelfde beeld geeft, dus ALLE regels moeten overeenstemmen.
Kunt u de map C:\Aldfaer\Veiligheidskopieën met knippen en plakken verhuizen naar \Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën? Misschien dat die daar al staat, gewoon invoegen bij elkaar. Vervolgens bij Menu>Extra>Instellingen>Veiligheidskopie ook het pad wijzigen naar C:\Users\uw inlognaam\Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën
Omdat dit pad niet goed stond verwacht ik eigenlijk dat er bij u een niet-standaard installatie is, of een herinstallatie, waarbij paden gewoonweg niet goed staan.
Kunt u a.d.h.v. de bijlage controleren bij Extra>Instellingen of daar de padnamen zijn ingevuld en als u op het gele mapje klikt of u dan ook het bestandje in die map ziet?
Bij de tweede bijlage kunt u de map Aldfaer_sjablonen bekijken of die bij u hetzelfde beeld geeft, dus ALLE regels moeten overeenstemmen.
Laatst bewerkt 12 aug 2024 16:52 door Han Kortekaas.
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 aug 2024 17:47
Bedankt! Via C:\Users\uw inlognaam\Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën. u geeft aan dat ik hier bij inlognaam de inlognaam moet invullen. Helaas is de persoon die ik help, met uw medewerking. Zijn inlognaam vergeten/kwijtgeraakt. is de inlognaam op een of ander manier te achterhalen?
Mvg,
Walter
Mvg,
Walter