- Bedankjes 0
knop minimaliseren /maximaliseren
- P.Heres
- Auteur
Lees minder
Lees meer
knop minimaliseren /maximaliseren
09 jul 2024 10:37
De knop minimaliseren en maximaliseren (het vierkantje rechtsboven) werkt sinds een aantal dagen niet meer
Wie weet een oplossing
Wie weet een oplossing
- Han Kortekaas
-
Re: knop minimaliseren /maximaliseren
09 jul 2024 12:57
Dat is een Windows functie en heeft niets te maken met Aldfaer.
Welke versie Windows heeft u?
Welke versie Windows heeft u?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
- P.Heres
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 jul 2024 10:46
Ik gebruik Windows 10.
Ik kan me iet voorstellen dat het aan Windows ligt, als ik internet opga doet de knop van minimaliseren wel welke site ik ook maar bezoek
Ik kan me iet voorstellen dat het aan Windows ligt, als ik internet opga doet de knop van minimaliseren wel welke site ik ook maar bezoek
- Han Kortekaas
-
12 jul 2024 11:39
probeer eens met de knop F11; dan worden alle vensters naar de standaard gezet Ik raad u tevens aan om niet de vensters altijd op maximaal te zetten maar zelf met slepen tot bijna schermvullend te maken.
- P.Heres
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- Han Kortekaas
-
15 jul 2024 14:18
Aldfaer moet dan wel geopend zijn als u F11 gebruikt; maar heeft u wel iets gemerkt aan de vensters nadat u de F11 toets heeft ingedrukt?
Experimenteer eventueel met de knop Menu> Sluit alle vensters
Heeft u een tweede beeldscherm aangesloten (gehad) en dat venster wat niet meer reageert was dat onderdeel van projectie op het tweede scherm?
Wat heeft u een aantal dagen geleden, toen het ineens niet meer werkte, anders gedaan, wat invloed kan hebben gehad.
Een paardenmiddel is om Aldfaer te sluiten en de bestandjes C:\Aldfaer\Aldfaer.ini en C:\Aldfaer\Aldfaer.iniprogram een andere naam te geven en Aldfaer te starten. Daarna moet u wel de installatie (als u die niet standaard heeft) herstellen bij Extra>Instellingen>Bestanden enz en de stamboom weer openen bij Bestand>Open en naar de plek surfen.
Experimenteer eventueel met de knop Menu> Sluit alle vensters
Heeft u een tweede beeldscherm aangesloten (gehad) en dat venster wat niet meer reageert was dat onderdeel van projectie op het tweede scherm?
Wat heeft u een aantal dagen geleden, toen het ineens niet meer werkte, anders gedaan, wat invloed kan hebben gehad.
Een paardenmiddel is om Aldfaer te sluiten en de bestandjes C:\Aldfaer\Aldfaer.ini en C:\Aldfaer\Aldfaer.iniprogram een andere naam te geven en Aldfaer te starten. Daarna moet u wel de installatie (als u die niet standaard heeft) herstellen bij Extra>Instellingen>Bestanden enz en de stamboom weer openen bij Bestand>Open en naar de plek surfen.