- Bedankjes 0
halfbroers in kwartierstaat
- Martha van de Pol
- Auteur
Lees minder
Lees meer
halfbroers in kwartierstaat
08 jul 2024 12:45
Beste Helper,
Mijn moeder is een voorkind maar ik wil graag haar halfbroers in mijn kwartierstaat hebben.
Is dat mogelijk en hoe moet ik dat verwezenlijken?
Met vriendelijke groet,
Martha van de Pol
Mijn moeder is een voorkind maar ik wil graag haar halfbroers in mijn kwartierstaat hebben.
Is dat mogelijk en hoe moet ik dat verwezenlijken?
Met vriendelijke groet,
Martha van de Pol
- Michaël Boers
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: halfbroers in kwartierstaat
08 jul 2024 13:31
Als u een kwartierstaat maakt van de grootouder die twee relaties had, zullen daar zowel uw moeder, als haar halfbroers in vermeld worden (mits u bij instellingen heeft geslecteerd om ook kinderen te tonen). Maar, dan valt u zelf en eventueel nageslacht wel buiten de boot.
Als u van alle personen in een kwartierstaat de halfbroers en -zusters wilt zien, zult u iemand moeten vragen om een nieuwe rapportage te programmeren die dat voor u doet. Ik ben in het verleden door Han Kortekaas goed geholpen. jhk.hankortekaas.nl/index.php/begeleiding.html
Michaël
Als u van alle personen in een kwartierstaat de halfbroers en -zusters wilt zien, zult u iemand moeten vragen om een nieuwe rapportage te programmeren die dat voor u doet. Ik ben in het verleden door Han Kortekaas goed geholpen. jhk.hankortekaas.nl/index.php/begeleiding.html
Michaël
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
08 jul 2024 13:34 - 08 jul 2024 13:36
Koppel de halfbroers aan de biologische vader/moeder en klik 'neen' op de vraag of ze eveneens gekoppeld moeten worden aan de niet biologische partner.
Een kwartierstaat met alle kinderen is te vinden in de bonusrapporten > Overzichten 'KwartierstaatMetAllekinderen'.
Een kwartierstaat met alle kinderen is te vinden in de bonusrapporten > Overzichten 'KwartierstaatMetAllekinderen'.
Laatst bewerkt 08 jul 2024 13:36 door JayCee.
- Michaël Boers
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 jul 2024 07:34
Ai! Dat rapport had ik over het hoofd gezien. Weer wat geleerd.
Michaël
Michaël