- Bedankjes 1
oud fotovenster o.i.d.
- Buitendijk
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
oud fotovenster o.i.d.
04 jun 2024 22:28
Ik maak dus een nieuw parenteel in Aldfaer van een bestaande familie maar aangezien er wat is veranderd (sterfgeval etc) heb ik ook gelijk nieuwe foto's en afbeeldingen in Aldfaer geplaatst bij de desbetreffende persoon, de oude heb ik dus verwijderd uit de materiaal map en zijn ook echt weg.
ik upload dus deze nieuwe pagina naar de server en kijk dan na het uploaden naar de pagina op mijn website en wat zie ik? de oude afbeeldingen en de oude info die ik juist had veranderd, ik begrijp hier niets van, heb de map materiaal bekeken of die wel uit de juiste bron vandaan kwam en ja dat klopt.
Maar wat mij opviel was dat het fotovenster een datum had van 28-08-2019 en dat is volgens mij niet juist, dat zou toch de datum van de dag van uploaden o.i.d. moeten zijn, hoe kan dit??
ik upload dus deze nieuwe pagina naar de server en kijk dan na het uploaden naar de pagina op mijn website en wat zie ik? de oude afbeeldingen en de oude info die ik juist had veranderd, ik begrijp hier niets van, heb de map materiaal bekeken of die wel uit de juiste bron vandaan kwam en ja dat klopt.
Maar wat mij opviel was dat het fotovenster een datum had van 28-08-2019 en dat is volgens mij niet juist, dat zou toch de datum van de dag van uploaden o.i.d. moeten zijn, hoe kan dit??
- Han Kortekaas
-
Re: oud fotovenster o.i.d.
04 jun 2024 22:52
Het is mij niet duidelijk of u de oude foto's ook bij de persoon zelf heeft ontkoppeld. U mag deze dan wel uit de Materiaalmap verwijderd hebben maar op uw website bestaan deze nog wel en als u vergeten bent deze te ontkoppelen dan ziet u ze.
Daarnaast kan het ook zo zijn dat u de geschiedenis van uw browser moet opschonen. Meestal met CTRL + F5
De datum van het Fotovenster klopt en is correct.
Daarnaast kan het ook zo zijn dat u de geschiedenis van uw browser moet opschonen. Meestal met CTRL + F5
De datum van het Fotovenster klopt en is correct.