- Bedankjes 996
foutmelding bij afsluiten
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
foutmelding bij afsluiten
25 mei 2024 22:36
Heb onderstaande foutmelding gekregen bij afsluiten
Blijkt dat het betreffende bestand niet aanwezig is in de werkmap _0xADFAE350_DeRuiter
Laatse VK is vandaag 18:29 uur
Iemand een andere oplossing ?
Blijkt dat het betreffende bestand niet aanwezig is in de werkmap _0xADFAE350_DeRuiter
Laatse VK is vandaag 18:29 uur
Iemand een andere oplossing ?
- Han Kortekaas
-
Re: foutmelding bij afsluiten
26 mei 2024 02:20 - 26 mei 2024 02:22
Dat betekent dat het bestandje met rubrieken Aantekeningen niet aanwezig is. Misschien zijn er meerdere, maar dit is een melding. Ik stuur je separaat een bestandje dat je in de werkmap kunt zetten.
Laatst bewerkt 26 mei 2024 02:22 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
Auteur
Re: foutmelding bij afsluiten
26 mei 2024 10:26
Han,
Bedankt en ik heb geluk gehad want de functie Aantekeningen heb ik in dit en andere bestanden niet gebruikt
Verklaart ook waarom ik na wegklikken van die melding en de opvolgende melding het bestand normaal kon afsluiten inclusief opslaan en v-kopie en dat na wederom opstarten het uitgevoerde onderhoud niet verloren is en het bestand DeRuiter_at.alf opnieuw aangemaakt was.
Bedankt en ik heb geluk gehad want de functie Aantekeningen heb ik in dit en andere bestanden niet gebruikt
Verklaart ook waarom ik na wegklikken van die melding en de opvolgende melding het bestand normaal kon afsluiten inclusief opslaan en v-kopie en dat na wederom opstarten het uitgevoerde onderhoud niet verloren is en het bestand DeRuiter_at.alf opnieuw aangemaakt was.