- Bedankjes 0
koppelen persoon lukt niet aan de moeder
- Adri Huijgens
- Auteur
Lees minder
Lees meer
koppelen persoon lukt niet aan de moeder
07 mei 2024 22:39
Beste mevrouw, meneer,
Ik tref in mijn zoektocht een vrouw die ik wil koppelen aan haar ouders. De vader heb ik al in mijn bestand staan, de moeder nog niet. Ik koppel deze vrouw als dochter aan deze man. Vervolgens koppel ik deze man (vader) aan een vrouw en dan wil ik de dochter ook aan de echtgenote van die man koppelen, maar dat lukt niet. Als ik de moeder wil koppelen krijg ik de mededeling: er is al een biologische vader aanwezig. Ik heb de moeder al verwijderd uit mijn bestand en ook de dochter heb ik verwijderd. Als ik dan de dochter opnieuw invoer en deze wil koppelen aan de moeder dan krijg ik weer de opmerking: er is al een biologische vader aanwezig; er staat een (0) voor haar naam.
Zo kom ik dus niet verder. Wat moet ik doen ok deze dochter toch aan beide ouders te kunnen koppelen.
Graag uw reactie.
Vriendelijke groet,
Adri Huijgens
Ik tref in mijn zoektocht een vrouw die ik wil koppelen aan haar ouders. De vader heb ik al in mijn bestand staan, de moeder nog niet. Ik koppel deze vrouw als dochter aan deze man. Vervolgens koppel ik deze man (vader) aan een vrouw en dan wil ik de dochter ook aan de echtgenote van die man koppelen, maar dat lukt niet. Als ik de moeder wil koppelen krijg ik de mededeling: er is al een biologische vader aanwezig. Ik heb de moeder al verwijderd uit mijn bestand en ook de dochter heb ik verwijderd. Als ik dan de dochter opnieuw invoer en deze wil koppelen aan de moeder dan krijg ik weer de opmerking: er is al een biologische vader aanwezig; er staat een (0) voor haar naam.
Zo kom ik dus niet verder. Wat moet ik doen ok deze dochter toch aan beide ouders te kunnen koppelen.
Graag uw reactie.
Vriendelijke groet,
Adri Huijgens
- Han Kortekaas
-
Re: koppelen persoon lukt niet aan de moeder
07 mei 2024 23:04
Ik vermoed dat de moeder een verkeerde geslachtsaanduiding heeft van Man.
- Adri Huijgens
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 mei 2024 09:38
Beste heer Kortekaas,
Wat helder van u. Inderdaad!!!
Daar had ik niet naar gekeken. Geweldig, dank u wel!!!!
Met vriendelijke groet,
Adri Huijgens
Wat helder van u. Inderdaad!!!
Daar had ik niet naar gekeken. Geweldig, dank u wel!!!!
Met vriendelijke groet,
Adri Huijgens
- Herman Strijdveen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 jul 2024 19:02
Hoe koppel ik een kind aan 2 lesbische ouders. Het programma zegt dat er al een moeder gekoppeld is.
- Han Kortekaas
-
27 jul 2024 00:56
Er kan maar 1 biologische moeder zijn. De partner daarvan zou een koppeling "Wettig" kunnen hebben
- Herman Strijdveen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
28 jul 2024 10:52
Het koppelen van een kind aan 2 lesbische ouders kon niet. ik kreeg de foutmelding, er is al een moeder aanwezig. Ik heb dit als volgt opgelost:
Van één van de beide "moeders" heb ik de geslachtsaanduiding veranderd in "Man"
Toen het kind ingevoerd
Daarna de geslachtsaanduiding van "Man" weer teruggezet naar "vrouw".
Nu staat het kind wel geregistreerd.
Van één van de beide "moeders" heb ik de geslachtsaanduiding veranderd in "Man"
Toen het kind ingevoerd
Daarna de geslachtsaanduiding van "Man" weer teruggezet naar "vrouw".
Nu staat het kind wel geregistreerd.
- Ruud de Ruiter
-
28 jul 2024 10:58 - 28 jul 2024 11:00
Hetgeen per definitie een foutieve registratie is.
Een biologisch kind kan hoe dan ook alleen door één vrouw ter wereld gebracht worden. Met uw foutieve "truc" zijn dat 2 vrouwen die één enkel kind ter wereld brengen
Ik hoop dat dit in een volgende versie wordt uitgesloten en dan alsnog als een fout gemeld wordt.
Een biologisch kind kan hoe dan ook alleen door één vrouw ter wereld gebracht worden. Met uw foutieve "truc" zijn dat 2 vrouwen die één enkel kind ter wereld brengen
Ik hoop dat dit in een volgende versie wordt uitgesloten en dan alsnog als een fout gemeld wordt.
Laatst bewerkt 28 jul 2024 11:00 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
28 jul 2024 11:54
Luc,
zorg dat je de partner van de moeder op het hoofdvenster zet en klik dan met de rechtermuis op het gekoppelde kind, waarna je 'biologisch' kunt wijzigen naar 'Wettig'.
zorg dat je de partner van de moeder op het hoofdvenster zet en klik dan met de rechtermuis op het gekoppelde kind, waarna je 'biologisch' kunt wijzigen naar 'Wettig'.