- Bedankjes 0
printen volledig bestand
- Patrick Reynaerts
- Auteur
Lees minder
Lees meer
printen volledig bestand
21 jan 2024 15:30
Hallo
Ik heb volgende vraag, is het mogelijk om een volledig bestand (alle personen inbegrepen alle notities e.d.) te printen?
Patrick
Ik heb volgende vraag, is het mogelijk om een volledig bestand (alle personen inbegrepen alle notities e.d.) te printen?
Patrick
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: printen volledig bestand
21 jan 2024 21:15
Afhankelijk van welke gegevens u in de lijst wenst: (zie ook bij Extra > instellingen > rapporten > Tekst.)
1. Maak een groep met parameters: Alle gegevens - minimaal één veld van de tekstvelden - is niet leeg. Seleteer vervolgens de groep en klik op de knop 'Overzicht personen'
2. Een bonusrapport - Overzichten - Idereen.
3. Een bonusrapport - Exporteren - Personenlijst naar Excel
1. Maak een groep met parameters: Alle gegevens - minimaal één veld van de tekstvelden - is niet leeg. Seleteer vervolgens de groep en klik op de knop 'Overzicht personen'
2. Een bonusrapport - Overzichten - Idereen.
3. Een bonusrapport - Exporteren - Personenlijst naar Excel
- Ruud de Ruiter
-
22 jan 2024 09:41 - 22 jan 2024 09:59
Naar mijn weten is het niet mogelijk om van een bestand alle personen met als inhoud alle gegevens, afbeeldingen etc te printen. Niet op papier en niet als PDF, zelfs met alle vinken in de instellingen, rapporten, tekst gezet
Getest: methodes 1, 2 en 3 kunnen niet aan de vraag voldoen
Afgezien van: hoe wil men eventueel Video en Audio documenten "printen"
Getest: methodes 1, 2 en 3 kunnen niet aan de vraag voldoen
Afgezien van: hoe wil men eventueel Video en Audio documenten "printen"
Laatst bewerkt 22 jan 2024 09:59 door Ruud de Ruiter.
- Patrick Reynaerts
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
22 jan 2024 11:28
Bedankt voor de reactie, nr. 2 is heel bruikbaar als oplossing.
MVG
MVG
- Hendrik
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 mrt 2024 18:28
Beste Ruud,
Ik heb ook interesse hierin.
Hoe zou jij t doen?
Alles of zoveel mogelijk gegevens (data, notities, foto's, pdf documenten) printen?
(audio en video niet meegenomen).
mvg, Hendrik
Ik heb ook interesse hierin.
Hoe zou jij t doen?
Alles of zoveel mogelijk gegevens (data, notities, foto's, pdf documenten) printen?
(audio en video niet meegenomen).
mvg, Hendrik
- Ruud de Ruiter
-
03 mrt 2024 20:29 - 03 mrt 2024 20:31
Henrik,
Ik begin daar niet aan. De vraagsteller heeft het over PINTEN met ALLE gegevens. Dus in principe iets als persoonskaarten met al het gekoppeld materiaal.
Dat betekent dus ook het materiaal wat “uitgesloten” is om wat voor redenen dan ook en dat dient dan nog printbaar te zijn, dus geen audio en video
Ik heb nu optie 2) gestart op een bestand van 32’000 personen met één 5’600 gekoppeld materiaal. Dat draait nu 10 minuten en met één enkele afbeelding. Ik meld mij als dat afgesloten is.
Ik begin daar niet aan. De vraagsteller heeft het over PINTEN met ALLE gegevens. Dus in principe iets als persoonskaarten met al het gekoppeld materiaal.
Dat betekent dus ook het materiaal wat “uitgesloten” is om wat voor redenen dan ook en dat dient dan nog printbaar te zijn, dus geen audio en video
Ik heb nu optie 2) gestart op een bestand van 32’000 personen met één 5’600 gekoppeld materiaal. Dat draait nu 10 minuten en met één enkele afbeelding. Ik meld mij als dat afgesloten is.
Laatst bewerkt 03 mrt 2024 20:31 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
03 mrt 2024 23:37
OK het rapport is klaar. Heeft “even” geduurd, meer als 3 uur en 15 minuten
Geprobeeerd het resultaat als PDF te printen maar Aldfaer werd gesloten en il ga niet nogmaals uuuren hieraan besteden
Mijn conclusie: vergeet rapport "iedereen"
Geprobeeerd het resultaat als PDF te printen maar Aldfaer werd gesloten en il ga niet nogmaals uuuren hieraan besteden
Mijn conclusie: vergeet rapport "iedereen"
- Ruud de Ruiter
-
04 mrt 2024 08:54 - 04 mrt 2024 09:03
Toch nog een test gedaan op een andere PC met meer vrij geheugen. en met al het gekoppelde materiaal
Duur 1 uur
Resultaat wordt even getoond en Aldfaer sluit.
Rapport opgeroepen in de map Rapportuitvoer
Resultaat is alfabetisch op Achternaam > Voornaam
Print als PDF geeft 4492 pagina's (niet uitgevoerd en wie leest een dergelijk resultaat)
Al het materiaal wordt, zoals bij andere rapporten, klein getoond.
Zie plaatje voor resultaat
Rapport is 574 MB groot met 2886 afbeeldingen(=Mteriaal)
Duur 1 uur
Resultaat wordt even getoond en Aldfaer sluit.
Rapport opgeroepen in de map Rapportuitvoer
Resultaat is alfabetisch op Achternaam > Voornaam
Print als PDF geeft 4492 pagina's (niet uitgevoerd en wie leest een dergelijk resultaat)
Al het materiaal wordt, zoals bij andere rapporten, klein getoond.
Zie plaatje voor resultaat
Rapport is 574 MB groot met 2886 afbeeldingen(=Mteriaal)
Laatst bewerkt 04 mrt 2024 09:03 door Ruud de Ruiter.
- Hendrik
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 mrt 2024 19:00
is inderdaad niet te doen. met zoveel gegevens. dat je er toch aan begon ... dank voor de inzet.
ik kan er verder niks over zeggen als leek. met mijn 141 personen in Spanje, gaat t gelukkig sneller.
ik hou t dan bij optie 2.
ik kan er verder niks over zeggen als leek. met mijn 141 personen in Spanje, gaat t gelukkig sneller.
ik hou t dan bij optie 2.