- Bedankjes 0
access violation at address 00934988
- Peter de Jong
- Auteur
Lees minder
Lees meer
access violation at address 00934988
08 jan 2024 14:51
Ik kreeg vandaag opeens een fout melding: access violation at address 00934988 wanneer ik 'op het lint' klik op het pijltje rechts naast de button Rapporten.
Ik heb een post gevonden waarbij een soortgelijke fout optrad wanneer aan de getoonde persoon geen partner was gekoppeld, dat is in mijn geval nu ook zo. Maar dit zou al verholpen moeten zijn.
Wanneer ik een ander persoon toon (met partner) treed de fout niet op.
De functies Bestand opschonen en Bestandscontrole en -reparatie hebben in dit geval het probleem opgelost.
Men hoeft dus niet meer direct te reageren, ik post dit meer voor het Aldfaerteam en/of voor degenen met hetzelfde probleem.
Mijn versies:
Aldfaer 10.1
Rapportversie 10.0.0.2
Invoeg B-team 2.40
Ik heb een post gevonden waarbij een soortgelijke fout optrad wanneer aan de getoonde persoon geen partner was gekoppeld, dat is in mijn geval nu ook zo. Maar dit zou al verholpen moeten zijn.
Wanneer ik een ander persoon toon (met partner) treed de fout niet op.
De functies Bestand opschonen en Bestandscontrole en -reparatie hebben in dit geval het probleem opgelost.
Men hoeft dus niet meer direct te reageren, ik post dit meer voor het Aldfaerteam en/of voor degenen met hetzelfde probleem.
Mijn versies:
Aldfaer 10.1
Rapportversie 10.0.0.2
Invoeg B-team 2.40
- Ruud de Ruiter
-
Re: access violation at address 00934988
08 jan 2024 18:38 - 08 jan 2024 19:06
Peter.
Afhankelijk van de frekwentie en hoeveelheid van mutaties en/of herstelde tikfouten, dient een database geréorganiseerd te worden.
De functies Bestand opschonen en Bestandscontrole en -reparatie doen dat.
Reden dat ik al eerdeer een suggestie heb ingediend om dit te kunnen "automatiseren" D.w.z. dit te kunnen instellen opdat dit b.v. iedere eerste van een maand, of indien op de eerste Aldfaer niet was gestart, de eerstvolgende start van Aldfaer, dit automatisch wordt uitgevoerd. OK het vraagt, afhankelijk van de grootte van een bestand, enige tijd.
Het zij zo.
Afhankelijk van de frekwentie en hoeveelheid van mutaties en/of herstelde tikfouten, dient een database geréorganiseerd te worden.
De functies Bestand opschonen en Bestandscontrole en -reparatie doen dat.
Reden dat ik al eerdeer een suggestie heb ingediend om dit te kunnen "automatiseren" D.w.z. dit te kunnen instellen opdat dit b.v. iedere eerste van een maand, of indien op de eerste Aldfaer niet was gestart, de eerstvolgende start van Aldfaer, dit automatisch wordt uitgevoerd. OK het vraagt, afhankelijk van de grootte van een bestand, enige tijd.
Het zij zo.
Laatst bewerkt 08 jan 2024 19:06 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter de Jong
- Frank
-
Re: access violation at address 00934988
08 jan 2024 19:29
Mooie wens, hoop ook dat het ooit word aangepast.
We zullen wel zien als er genoeg meldingen komen word de wens urgenter volgens mij.
We zullen wel zien als er genoeg meldingen komen word de wens urgenter volgens mij.