- Bedankjes 0
vraag: : controlelijst meer dan 1 keer gekoppeld
- Jaap Abbring
- Auteur
Lees minder
Lees meer
vraag: : controlelijst meer dan 1 keer gekoppeld
25 dec 2023 12:50
bij de controlelijst krijg ik een aantal meldingen die aangeeft dat een persoon meer dan 1 keer is gekoppeld. Als ik controleer kan ik echter NIETS vinden over dubbele koppeling ed . Hoe kan dat en wat moet ik er mee. Negeren ?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: vraag: : controlelijst meer dan 1 keer gekoppeld
25 dec 2023 13:40
Welke lijst bedoeld u met 'Controlelijst' en aan wie of wat is die persoon meermaals gekoppeld?
- Ruud de Ruiter
-
25 dec 2023 22:47
Jaap.
Bedoel je de lijst "Materiaal" > Gekoppelde bestanden?
Het is wel degelijk mogelijk dat een bestand meerdere keren gekoppeld is bij verschillende personen
Bedoel je de lijst "Materiaal" > Gekoppelde bestanden?
Het is wel degelijk mogelijk dat een bestand meerdere keren gekoppeld is bij verschillende personen
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
26 dec 2023 13:52
Jaap,
De melding komt vermoedelijk uit de actie Stamboom->Controleer gegevens...
Waarbij in het vervolg venster is aangegeven dat je ook op Dubbel materiaal gaat controleren.
De personen die in de lijst voorkomen met de melding hebben een afbeelding (bestandnaam) die meerdere keren is toegekend aan deze persoon.
Wanneer Dubbel materiaal wordt uit gevinkt dan heb je deze melding niet meer.
Om te onderzoeken of dit volgens jou terecht is:
De betreffende foto die genoemd wordt in de lijst wordt in Aldfaer in het hoofdvenster niet met dezelfde naam genoemd onder de foto als onderschrift als je zelf een onderschrift hebt ingegeven. Wanneer je zelf geen onderschrift hebt ingeven dab zal de bestandnaam worden weergegeven zonder de extensie.
Om de juiste bestadnsnaam te tonen dien je met de muisaanwijzer op de afbeelding te gaan staan en dan de Shift toetst in gedrukt te houden en op de linker muisknop te klikken.
De melding komt vermoedelijk uit de actie Stamboom->Controleer gegevens...
Waarbij in het vervolg venster is aangegeven dat je ook op Dubbel materiaal gaat controleren.
De personen die in de lijst voorkomen met de melding hebben een afbeelding (bestandnaam) die meerdere keren is toegekend aan deze persoon.
Wanneer Dubbel materiaal wordt uit gevinkt dan heb je deze melding niet meer.
Om te onderzoeken of dit volgens jou terecht is:
De betreffende foto die genoemd wordt in de lijst wordt in Aldfaer in het hoofdvenster niet met dezelfde naam genoemd onder de foto als onderschrift als je zelf een onderschrift hebt ingegeven. Wanneer je zelf geen onderschrift hebt ingeven dab zal de bestandnaam worden weergegeven zonder de extensie.
Om de juiste bestadnsnaam te tonen dien je met de muisaanwijzer op de afbeelding te gaan staan en dan de Shift toetst in gedrukt te houden en op de linker muisknop te klikken.