- Bedankjes 0
Vastzetten personenlijst
- Wil Venema
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Vastezetten personenlijst
09 dec 2023 15:32
beste allemaal,
ik wil de personenlijst vastzetten op drie velden (achternaam, voornaam, geboortedatum).
En ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Met bijna 8000 namen is het handig om dit wel te kunnen doen.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank.
Groeten uit Rotterdam.
ik wil de personenlijst vastzetten op drie velden (achternaam, voornaam, geboortedatum).
En ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Met bijna 8000 namen is het handig om dit wel te kunnen doen.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank.
Groeten uit Rotterdam.
- Han Kortekaas
-
Re: Vastezetten personenlijst
09 dec 2023 16:02 - 09 dec 2023 16:02
In de bovenbalk van de Personenlijst ziet u een tweede icoontje "slot" ; vink daarop om het vast te zetten(en vink nogmaals om te openen.)
Laatst bewerkt 09 dec 2023 16:02 door Han Kortekaas.
- Wil Venema
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Vastezetten personenlijst
10 dec 2023 14:10
Goede middag,
Dank u wel.
Nu staat de personenlijst 'vast' op achternaam, maar ik wil ook graag de voornaam als tweede vast kunnen zetten, en de geboortedatum als derde.
Ik weet dat het kan, dus die drie selecties, maar hoe ....
Nogmaals dank voor uw reactie.
Dank u wel.
Nu staat de personenlijst 'vast' op achternaam, maar ik wil ook graag de voornaam als tweede vast kunnen zetten, en de geboortedatum als derde.
Ik weet dat het kan, dus die drie selecties, maar hoe ....
Nogmaals dank voor uw reactie.
- Han Kortekaas
-
Re: Vastzetten personenlijst
10 dec 2023 15:12
Haal het slotje van de sortering af.
Klik dan met de shift-toets ingedrukt achtereenvolgens de kolommen 'Achternaam"; "Voornamen" en "Geboortedatum" aan en houd dan de shiftknop los en klik het slotje weer aan.
Ook hier geldt dat als de Personenlijst open is dat je met F1 in de Aldfaer documentatie komt.
Klik dan met de shift-toets ingedrukt achtereenvolgens de kolommen 'Achternaam"; "Voornamen" en "Geboortedatum" aan en houd dan de shiftknop los en klik het slotje weer aan.
Ook hier geldt dat als de Personenlijst open is dat je met F1 in de Aldfaer documentatie komt.