Kleine afbeelding bij feit

Lees meer

Re: Kleine afbeelding bij feit

12 okt 2023 17:26
Herman,
Bij mij wordt de afbeelding die je hebt toegevoegd aan jou antwoord wel getoond als kleine afbeelding. Deze afbeelding heeft als naam Voorbeeldkoppelingaanfeit.jpeg en dit komt niet overeen met jpg.
Ik vermoed dat niet de originele bestandsnaam hebt toegevoegd maar een scherm opname.

Verder zou je via IrvanView kunnen contoleren of het originele bestand wel de juiste extensie heeft.
Dit doe je door het bestand te openen in IrvanView als de extensie juist is wordt geen fout melding gegeven, indien deze fout is dan zal er een melding worden geven en kan de juiste extensie worden toegepast.

Lees meer

12 okt 2023 18:14
Han,

Je hebt me weer geholpen. Jouw tip blijkt te werken! Bedankt.
Overigens vind ik het wel vreemd dat bij andere Feiten de afbeelding wel standaard in beeld staat.

Lees meer

12 okt 2023 18:23
Als er alleen maar afbeeldingen voor 1 Feit zijn dan worden deze getoond.

Lees meer

12 okt 2023 19:35
Hoi Han, Het gaat hier om één afbeelding bij één Feit Adres. Hoewel er wel meer Adressen als Feit zijn ingevoerd. Is dat soms het issue. Meerdere adressen als Feit maar wel allemaal uniek.

Lees meer

14 okt 2023 09:23
Hoi Han,

Na zo veel jaren gebruiken van Aldfaer valt het me nu dus pas op dat wanneer er meerdere Feiten worden ingevoerd bij bijv de categorie Adres er geen afbeeldingen zichtbaar worden tenzij ik op het betreffende adres klik. Weer wat geleerd! Waarom het me nooit was opgevallen is mij een raadsel. ;-)
Bedankt voor de hulp en de geduldige uitleg.

Gemaakt door Kunena