Invoer wordt opgeslagen maar verdwijnt na afsluiten / opnieuw opstarten computer

Lees meer

Invoer wordt opgeslagen maar verdwijnt na afsluiten / opnieuw opstarten computer

07 okt 2023 08:30
Als ik gegevens invoer kan ik het gewoon opslaan. Als ik Aldfaer afsluit en opnieuw start staat alles er nog, maar zodra ik de computer helemaal afsluit en opnieuw opstart is de invoer van alles wat ik gedurende de tijd dat computer aan stond verdwenen. Wat te doen?

Ik gebruik de laatste versie van Aldfaer en heb een vrij grote database van rond de 50.000 personen

Lees meer

Re: Invoer wordt opgeslagen maar verdwijnt na afsluiten / opnieuw opstarten computer

07 okt 2023 10:24
Wellicht Stamboom -> Opschonen

Lees meer

Re: Invoer wordt opgeslagen maar verdwijnt na afsluiten / opnieuw opstarten computer

07 okt 2023 10:47
Dit lijkt te werken echter stuit ik op een ander probleem. Ik wil een veiligheidskopie terugzetten waar waarschijnlijk nog meer invoer behouden is. Ik krijg steeds het bericht : dit bestand heeft het kenmerk alleen lezen. Probeer het met een ander bestandsnaam. Wat ik verander aan de bestandsnaam, het lukt niet om het op te slaan.

Lees meer

07 okt 2023 11:02
Alles gelukt! Hartelijk dank

Gemaakt door Kunena