- Bedankjes 0
Bestanden na crash niet meer gekoppeld
- Zuidgeest
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bestanden na crash niet meer gekoppeld
11 jul 2023 10:41
Ik had recent een crash. Partitie van mijn stamboom op mijn pc verdwenen. Aldfaer opnieuw geinstalleerd op een andere partitie.
Werkt nu wel, echter het pad naar alle bestanden klopt niet meer. Moet ik die nu allemaal per stuk opnieuw koppelen?
Dat lijkt me bijna onmogelijk. Er is vast wel een slimmere manier om dat te bereiken.
Kan iemand me daar de oplossing voor aanreiken svp?
Werkt nu wel, echter het pad naar alle bestanden klopt niet meer. Moet ik die nu allemaal per stuk opnieuw koppelen?
Dat lijkt me bijna onmogelijk. Er is vast wel een slimmere manier om dat te bereiken.
Kan iemand me daar de oplossing voor aanreiken svp?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Bestanden na crash niet meer gekoppeld
11 jul 2023 12:06 - 11 jul 2023 12:07
Zorg eerst dat bij de stamboomeigenschappen het pad naar de nieuwe partitie voor het materiaal correct staat. Draai vervolgens een bestandscontrole en -reparatie.
Laatst bewerkt 11 jul 2023 12:07 door JayCee.
- Zuidgeest
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
11 jul 2023 19:39
Ja, en hoe doe ik dat dan? En even gekeken, bij Eigenschappen dus. En voila, het werkt weer. Moet ik dan toch nog Bestandscontrole en reparatie doen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
11 jul 2023 19:56
Als de bestanden terug zichtbaar zijn hoeft het niet, doch kan geen kwaad.
- Zuidgeest
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- A. van Engeldorp Gastelaars
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
15 jul 2023 09:47
na een crash ben ik nu de koppelingen tussen alle 130.000 personen kwijt.
Programma opnieuw geinstalleerd, bestandsherstel en -reparatie uitgevoerd maar geen resultaat.
Ik heb een backup bestand van twee maanden oud maar dat zet mij ~400 personen terug plus twee maanden werk.
Ik heb nu dus alleen persoonskaarten maar geen relaties meer tussen de personen in mijn stamboom.
Enige hulp is van harte welkom.
avanengeldorp@casema.nl
Programma opnieuw geinstalleerd, bestandsherstel en -reparatie uitgevoerd maar geen resultaat.
Ik heb een backup bestand van twee maanden oud maar dat zet mij ~400 personen terug plus twee maanden werk.
Ik heb nu dus alleen persoonskaarten maar geen relaties meer tussen de personen in mijn stamboom.
Enige hulp is van harte welkom.
avanengeldorp@casema.nl