- Bedankjes 0
Bestandslocaties
- Arie Keijzer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bestandslocaties
03 jul 2023 14:31
Ik wil graag mijn Aldfaer bestanden van de harde schijf van mijn PC verplaatsen naar OneDrive.
Is dat mogelijk? Hoe moet ik dat aanpakken
Bij voorbaat dank, Arie Keijzer
Is dat mogelijk? Hoe moet ik dat aanpakken
Bij voorbaat dank, Arie Keijzer
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13
Re: Bestandslocaties
03 jul 2023 15:25
absoluut niet doen, dit geeft heel veel problemen binnen Aldfaer getuige de vele probleem meldingen in dit forum die gerelateerd zijn aan het koppelen van gegeven op one drive!
- Han Kortekaas
-
Re: Bestandslocaties
03 jul 2023 16:22
Arie,
u bedoelt waarschijnlijk dat u de bestanden wilt laten synchroniseren met OneDrive en niet verplaatsen. Bij verplaatsen werkt het niet en zoals Jos al zegt is het geen aanrader.
Wat u wel kunt doen is al het materiaal, dus de Materiaalmap en de Veiligheidskopieën door OneDrive laten synchroniseren.
Als u hoopt door synchronisatie meer schijfruimte op uw PC te verkrijgen dan is dat een (algemene) misvatting.
u bedoelt waarschijnlijk dat u de bestanden wilt laten synchroniseren met OneDrive en niet verplaatsen. Bij verplaatsen werkt het niet en zoals Jos al zegt is het geen aanrader.
Wat u wel kunt doen is al het materiaal, dus de Materiaalmap en de Veiligheidskopieën door OneDrive laten synchroniseren.
Als u hoopt door synchronisatie meer schijfruimte op uw PC te verkrijgen dan is dat een (algemene) misvatting.