- Bedankjes 0
Aldfaer Engelse versie
- Henk Vledder
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer Engelse versie
25 jun 2023 11:10
Voor een Engels probeer ik uit te zoeken hoe Aldfaer in een Engelse versie kan transformeren. Tot nu is het me niet gelukt. Kan iemand me expliciet aanwijzingen geven om het te bereiken? henkjanxy
- Ruud de Ruiter
-
Re: Aldfaer Engelse versie
25 jun 2023 11:55 - 25 jun 2023 11:59
Do Menu > Extra > Taal > Engels and the functioning is in English
To connect the standard report icons to English versions:
Menu > Tools > Settings > Reports > Files > Standard reporting clic folder icon Ancestry and browse to:
C:\Users\your pcname\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Engelse rapporten\-English reports\Text reports\Ancestors.asj
Do similar for
Personal details
Decendancy
and also for the standard graphic reports
Ancestry
Descendancy
To connect the standard report icons to English versions:
Menu > Tools > Settings > Reports > Files > Standard reporting clic folder icon Ancestry and browse to:
C:\Users\your pcname\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Engelse rapporten\-English reports\Text reports\Ancestors.asj
Do similar for
Personal details
Decendancy
and also for the standard graphic reports
Ancestry
Descendancy
Laatst bewerkt 25 jun 2023 11:59 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
26 jun 2023 01:48 - 26 jun 2023 02:07
Om te doen wat Ruud zegt heb je wel de invoegtoepassing voor de Engelse rapportages nodig. Die kan verkregen worden door Menu -> Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen en te scrollen in de lijst 'Alle invoegtoepassingen B-team' naar Engelse rapporten en die te installeren. Persoonlijk sta ik niet achter de door hem gesuggereerde methode om de standaard rapportage-iconen naar de Engelse rapporten te laten verwijzen. Het zal teniet worden gedaan bij de eerste beste update van Aldfaer.
Laatst bewerkt 26 jun 2023 02:07 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
26 jun 2023 09:35 - 26 jun 2023 09:38
Bij een standaard installatie worden "alle invoegtoepassingen B-team" automatisch geïnstalleerd.
Naar mijn weten en ervaring veranderen instellingen niet bij een update van Aldfaer
Naar mijn weten en ervaring veranderen instellingen niet bij een update van Aldfaer
Laatst bewerkt 26 jun 2023 09:38 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
26 jun 2023 13:44 - 26 jun 2023 14:25
Aanvulling:
Als men een dergelijke instelling maakt kan men die via de functie "opslaan als" met als naam Engels, vastleggen.
Er verschijnt dan een uitvalpijltje naast het icoon Instelingen en kan men de gewenste Instellingen kiezen.
Het is dus mogelijk om dit voor meerdere talen te doen en/of per taal een andere instelling toe te voegen
Als men een dergelijke instelling maakt kan men die via de functie "opslaan als" met als naam Engels, vastleggen.
Er verschijnt dan een uitvalpijltje naast het icoon Instelingen en kan men de gewenste Instellingen kiezen.
Het is dus mogelijk om dit voor meerdere talen te doen en/of per taal een andere instelling toe te voegen
Laatst bewerkt 26 jun 2023 14:25 door Ruud de Ruiter.