- Bedankjes 0
Gemaakte stamboom zoek
- Joris de Jonge
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Gemaakte stamboom zoek
24 mei 2023 15:09
Recent heb ik een stamboom waarin ik aan het werk was afgesloten. Bij het opnieuw willen opstarten kan ik deze niet meer terugvinden. Tussendoor ben ik even aan het werk geweest in een stamboom die ik reeds lang geleden had gemaakt. Hoe vind ik de verdwenen stamboom weer terug. Ik ben in de maand mei aan het werk geweest en er moeten ongeveer 7800 tot 800 personen in staan.
Ik hoop dat u mij weer op weg wilt en kunt helpen.
Bij voorbaat mijn dank die dan groot is
Joris de Jonge
Ik hoop dat u mij weer op weg wilt en kunt helpen.
Bij voorbaat mijn dank die dan groot is
Joris de Jonge
- Ruud de Ruiter
-
Re: Gemaakte stamboom zoek
24 mei 2023 15:56
Joris
Als beide bestanden op dezelfde computer staan en niet op een verwijderbare schijf/stick, klik het uitvalijltje rechts van het map open icoon (het 2e icoon) en dat toont in grijs het geopende bestand en in zwart het andere bestand.
Kies het andere bestand en dat sluit het open bestand en opent het andere bestand.
Werkt dat niet, dan is het te openen bestand verhuisd.
Als beide bestanden op dezelfde computer staan en niet op een verwijderbare schijf/stick, klik het uitvalijltje rechts van het map open icoon (het 2e icoon) en dat toont in grijs het geopende bestand en in zwart het andere bestand.
Kies het andere bestand en dat sluit het open bestand en opent het andere bestand.
Werkt dat niet, dan is het te openen bestand verhuisd.