- Bedankjes 0
Leeftijd
- P.Kampmeijer
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Leeftijd
18 apr 2023 15:02
Op het hoofdscherm staat de bereikte leeftijd van de persoon vermeld en ook bij het overzicht van personen die tot een groep behoren.
Maar kan ik ook op leeftijd selecteren? Zo ja, hoe doe ik dat ?
Bij voorbaat mijn dank.
Maar kan ik ook op leeftijd selecteren? Zo ja, hoe doe ik dat ?
Bij voorbaat mijn dank.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Leeftijd
18 apr 2023 16:06
Tenzij ik mij vergis, is het niet mogelijk. Het bonusrapport Overzichten > Leeftijden toont een lijst van alle leeftijden.
- Ruud de Ruiter
-
18 apr 2023 16:19
P.K
Het is mij niet duidelijk wat u wil bereiken.
Als het er om gaat om in de personenlijst personen op naam > voornaam aanvullend op geb-datum te sorteren, dan is dat eenvoudig.
Open personenlijst > klik gesloten slotje > druk shift en houdt ingedrukt > klik Naam > klik Voornaam > klik Geb-datum > laat shift los en klik slotje
Het is mij niet duidelijk wat u wil bereiken.
Als het er om gaat om in de personenlijst personen op naam > voornaam aanvullend op geb-datum te sorteren, dan is dat eenvoudig.
Open personenlijst > klik gesloten slotje > druk shift en houdt ingedrukt > klik Naam > klik Voornaam > klik Geb-datum > laat shift los en klik slotje
- Han Kortekaas
-
18 apr 2023 17:31
Het is niet mogelijk om te selecteren op de leeftijden zoals die door Aldfaer getoond worden. De leeftijd die bv in het hoofdvenster staat wordt berekend op het moment dat de gegevens zichtbaar worden op het scherm.
Het enige rapport dat dit wel mogelijk maakt is inderdaad het bonus rapport 'Leeftijden'. Maar daar kunt u niet op leeftijd selecteren, dat blijkt eigenlijk uit het overzicht zelf.
Het enige rapport dat dit wel mogelijk maakt is inderdaad het bonus rapport 'Leeftijden'. Maar daar kunt u niet op leeftijd selecteren, dat blijkt eigenlijk uit het overzicht zelf.