- Bedankjes 0
access violation bij opstarten en dan ... niets meer
- Nico Lauwers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
access violation bij opstarten en dan ... niets meer
16 apr 2023 17:17
Twee uurtjes geleden werkte het stamboomprogramma nog prima. Als ik het nu open krijg ik de foutmelding "access violation at adress: 00529F52 in module 'aldfaer.exe". Ik kan dan enkel op "ok" klikken maar dan sluit het programma ook af. Wei weet wat ik moet doen?
- Han Kortekaas
-
Re: access violation bij opstarten en dan ... niets meer
16 apr 2023 17:55
Nico, dan is de vraag wat u als laatste heeft gedaan in Aldfaer, hoe is er afgesloten, maakt u gebruik van OneDrive of DropBox.
- Nico Lauwers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
16 apr 2023 18:09
Ik ben er zo goed als zeker van dat ik de laatst aangebrachte aanpassingen opgeslagen heb en dat ik op de gewone manier afgesloten heb. Dat doe ik sowieso altijd. Het laatste wat ik gedaan heb, was doopplaatsen aangevuld en overlijdens aangeduid. Ik maak inderdaad gebruik van OneDrive.
- Han Kortekaas
-
16 apr 2023 23:32
Het kan een storing zijn in de synchronisatie met OneDrive.
Ontkoppel in ieder geval de map Documents\Aldfaer\ uit de OneDrive.
Probeer dan Aldfaer te openen.
Als dat nog niet lukt geef dan de bestandjes C:\Aldfaer\aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam en start Aldfaer daarna.
Ontkoppel in ieder geval de map Documents\Aldfaer\ uit de OneDrive.
Probeer dan Aldfaer te openen.
Als dat nog niet lukt geef dan de bestandjes C:\Aldfaer\aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram een andere naam en start Aldfaer daarna.
- Nico Lauwers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 apr 2023 20:17
Het bleek inderdaad te liggen aan de synchronisatie vanuit Onedrive. Ik heb alles nu verwijderd van Onedrive en op de harde schijf gezet. Super hard bedankt voor de hulp. Je hebt geen idee hoe gelukkig je me gemaakt hebt!