- Bedankjes 0
Getuigen exporteren via Gedcom
- Simon Bosland
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Getuigen exporteren via Gedcom
13 apr 2023 07:21
Ben reeds lange tijd bezig om een gedcom te exporteren naar "genealogieonline".
Krijg in genealogieonline echter niet de gekoppelde getuigen te zien bij huwelijk, geboorte, overlijden etc.
Bij instellingen "GEDCOM-Export" onderussen bijna alle mogelijkheden geprobeerd, maar tot op heden geen succes.
Betreft Aldfaer versie 10.1
Iemand een idee?
Krijg in genealogieonline echter niet de gekoppelde getuigen te zien bij huwelijk, geboorte, overlijden etc.
Bij instellingen "GEDCOM-Export" onderussen bijna alle mogelijkheden geprobeerd, maar tot op heden geen succes.
Betreft Aldfaer versie 10.1
Iemand een idee?
- Ruud de Ruiter
-
Re: Getuigen exporteren via Gedcom
13 apr 2023 08:45 - 13 apr 2023 08:46
Export zonder vink 5.5.1 (is gelijk aan versie 5.5) en met/zonder vink Aldfaer uitbreidingen al geprobeerd ?
Overigens, als ik mij niet vergis gebruikt genealogieonline de niet officiele Gedcom versie 5.5.5
Overigens, als ik mij niet vergis gebruikt genealogieonline de niet officiele Gedcom versie 5.5.5
Laatst bewerkt 13 apr 2023 08:46 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Simon Bosland
- Simon Bosland
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
13 apr 2023 09:06
Bedankt voor de snelle reactie. Ja, inderdaad heb ik geprobeerd. Ook diverse karaktersets. Alles dus zonder resultaat.
- Ruud de Ruiter
-
13 apr 2023 10:38
Simon,
Als Gedcom versie 5.5 export zonder Aldfaer uitbreidingen niet werkt ligt volgens mij het probleem bij genealogieonline vanwege hun fantasie Gedcom versie 5.5.5
Als Gedcom versie 5.5 export zonder Aldfaer uitbreidingen niet werkt ligt volgens mij het probleem bij genealogieonline vanwege hun fantasie Gedcom versie 5.5.5
- Han Kortekaas
-
13 apr 2023 18:55
Simon,
u kunt natuurlijk ook bij GenealogieOnline vragen wat er mis is aan de gedcom versie 5.5.1. Ik meen mij te herinneren dat zij een andere methode volgen voor het doorgeven van getuigen. Wij plaatsen de getuige bij het persoonsgegeven en zij plaatsen de getuige bij de gebeurtenis.
In de volgende Aldfaerversie passen wij de gedcom7 toe en staat de getuige bij de gebeurtenis.
u kunt natuurlijk ook bij GenealogieOnline vragen wat er mis is aan de gedcom versie 5.5.1. Ik meen mij te herinneren dat zij een andere methode volgen voor het doorgeven van getuigen. Wij plaatsen de getuige bij het persoonsgegeven en zij plaatsen de getuige bij de gebeurtenis.
In de volgende Aldfaerversie passen wij de gedcom7 toe en staat de getuige bij de gebeurtenis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Simon Bosland