- Bedankjes 0
Programma vast
- FREDDY OVAERE
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Programma vast
06 apr 2023 08:13
Beste,
Bij het opstarten van het programma kom ik direct op het scherm met personenlijst, op dat stadium kan ik verder geen functies meer uitvoeren, en ook het programma niet sluiten, geen ander oplossing om het programma te sluiten met de Laptop afsluitknoop te gebruiken. Kan er iemand mij helpen om het probleem op te lossen. Dank bij voorbaat.
Freddy
Bij het opstarten van het programma kom ik direct op het scherm met personenlijst, op dat stadium kan ik verder geen functies meer uitvoeren, en ook het programma niet sluiten, geen ander oplossing om het programma te sluiten met de Laptop afsluitknoop te gebruiken. Kan er iemand mij helpen om het probleem op te lossen. Dank bij voorbaat.
Freddy
- Ruud de Ruiter
-
Re: Programma vast
06 apr 2023 09:03 - 06 apr 2023 09:05
Freddy
Waar staan de volgende bestanden:
1 - Aldfaer.exe
2 - Uw stamboombestand(en) *.aldf
3 - De personenlijst: is dat een apart venster of is maakt deze deel uit van het hoofdscherm
4 - Is het hoofdscherm zichtbaar, indien niet doe muis over Aldfaer icoon in werkbalk en kies uit de pop-up het hoofdscherm
Waar staan de volgende bestanden:
1 - Aldfaer.exe
2 - Uw stamboombestand(en) *.aldf
3 - De personenlijst: is dat een apart venster of is maakt deze deel uit van het hoofdscherm
4 - Is het hoofdscherm zichtbaar, indien niet doe muis over Aldfaer icoon in werkbalk en kies uit de pop-up het hoofdscherm
Laatst bewerkt 06 apr 2023 09:05 door Ruud de Ruiter.
- FREDDY OVAERE
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- FREDDY OVAERE
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 apr 2023 10:29
Geprobeerd via POP-UP op werkbalk maar loopt ook vast, opent personenlijst maar kan verder niets ondernemen en kan niet anders de PC afsluiten om het programma te sluiten
- FREDDY OVAERE
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
06 apr 2023 13:39 - 06 apr 2023 13:48
Freddy,
De installatie van Aldfaer, alsook de locaties van de standaardmappen zijn niet correct uitgevoerd.
Voor een standaardinstallatie toont:
De installatie van Aldfaer, alsook de locaties van de standaardmappen zijn niet correct uitgevoerd.
Voor een standaardinstallatie toont:
- de bijlage 'inhoud Aldfaer' de inhoud van de installatiemap C:\Aldfaer. In deze mappen mag geen andere map noch bestand aanwezig zijn.
- de bijlage 'gegevensmap' de locatie van de submappen welke in C:\Gebruikers\uwgebruikersnaam\Documenten\Aldfaer\...moeten staan.
Laatst bewerkt 06 apr 2023 13:48 door JayCee.