- Bedankjes 0
Niet vullen van grafische rapporten
- Roebersen Erik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Niet vullen van grafische rapporten
02 mrt 2023 18:06
Probeerden dit rapport uit, maar werd niet gevuld in een aantal rapporten zoals een grafische stamboom, cirkel enz. Na op nieuw aldfaer te hebben de download, was dit toen ook niet mogelijk. Wie heeft raad ? Mvr bojoura.
- Han Kortekaas
-
Re: Niet vullen van grafische rapporten
02 mrt 2023 18:38
Voor zoiets moet je toch niet overnieuw installeren!
Kunt u een plaatje naar dit forum sturen van uw Extra -> Instellingen -> Bestanden? Daar staat waarschijnlijk een verkeerde -of geen- pad, of het pad staat er wel maar de gelijknamige map heeft geen inhoud.
Kunt u een plaatje naar dit forum sturen van uw Extra -> Instellingen -> Bestanden? Daar staat waarschijnlijk een verkeerde -of geen- pad, of het pad staat er wel maar de gelijknamige map heeft geen inhoud.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roebersen Erik
- Roebersen Erik
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
03 mrt 2023 10:03
Beste Kortekaas.
Hierbij stuur ik de afbeelding waar je om vroeg !
Mvg Erik. Roebersen
Hierbij stuur ik de afbeelding waar je om vroeg !
Mvg Erik. Roebersen
- Han Kortekaas
-
03 mrt 2023 10:19
Erik,
ik zie dat u de map C:\Users\Gebruiker\Documents\Aldfaer laat synchroniseren door OneDrive. Haal Aldfaer uit die synchronisatie.
Doet het grafische rapport bij een ander persoon het wel? Andere standaard rapporten wel?
Als het grafisch rapport het niet doet heeft u dan een melding dat er sprake is van privacy?
ik zie dat u de map C:\Users\Gebruiker\Documents\Aldfaer laat synchroniseren door OneDrive. Haal Aldfaer uit die synchronisatie.
Doet het grafische rapport bij een ander persoon het wel? Andere standaard rapporten wel?
Als het grafisch rapport het niet doet heeft u dan een melding dat er sprake is van privacy?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Roebersen Erik