- Bedankjes 0
opslaan grafisch parenteel
- ralph van der willigen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
opslaan grafisch parenteel
01 mrt 2023 20:54
Graag zou ik een grafisch parenteel opslaan om het later te kunnen invoegen bijvoorbeeld in een word document of om te verzenden naar een familielid. Ik kon het wel afdrukken maar opslaan zoals genoemd niet. Hoe doe ik dat ? Dank voor reactie.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: opslaan grafisch parenteel
01 mrt 2023 22:08
Rapporten worden uitgevoerd in html format. Opslaan via de interne browser gebeurt met klik op het disketje.
Opslaan als Word document gebeurt met het hulpprogramma Sjab2word. Dit is een applicatie in één bestand, waarmee het mogelijk is om zonder veel kennis van Microsoft Word, tekstrapporten die zijn aangemaakt met Aldfaer om te zetten in een word document. Voor verdere uitleg: download en open het bestand sjab2word8.1.zip
Opslaan als Word document gebeurt met het hulpprogramma Sjab2word. Dit is een applicatie in één bestand, waarmee het mogelijk is om zonder veel kennis van Microsoft Word, tekstrapporten die zijn aangemaakt met Aldfaer om te zetten in een word document. Voor verdere uitleg: download en open het bestand sjab2word8.1.zip
- Han Kortekaas
-
01 mrt 2023 22:59
Een grafische weergave moet u eerst met een virtuele printer omzetten naar een *.pdf bestand.Dus kies bij de printer voor bv "Microsoft naar PDF".
- Ruud de Ruiter
-
Laatst bewerkt 02 mrt 2023 07:57 door Ruud de Ruiter.
- Ruud de Ruiter
-
02 mrt 2023 09:15
Het nadeel van microsoft > pdf is dat deze blokken afkapt. Idem voor XPS
- Han Kortekaas
-
02 mrt 2023 09:52
@Ruud,
met de Instellingen voor de printer naar A3 en zonder marges is dat euvel verholpen.
met de Instellingen voor de printer naar A3 en zonder marges is dat euvel verholpen.
- Ruud de Ruiter
-
02 mrt 2023 13:42
Parenteel Grafisch A3 wordt onderzijde afgekapt
Zonder marges? Ik vind geen dergelijke instelling
Zonder marges? Ik vind geen dergelijke instelling