- Bedankjes 0
Intern nummer is niet uniek.
- Jan Geerts
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Intern nummer is niet uniek.
19 feb 2023 14:55
Goedendag. Al een paar weken 'moeilijkheden' met Aldfaer. Als ik programma opende verscheen pop-up scherm met 'Dit bestand is de vorige keer niet goed opgeslagen. U wordt dringend geadviseerd een recente veiligheidskopie terug te zetten.' De ze gaf dan zelfde probleem. Gelijk na die pop-up verscheen melding 'U wordt geadviseerd Stamboom -> Bestand opschonen uit te voeren en dat lukte ook niet, kwam niet verder. Als ik nu een GEDCOM wil importeren krijg ik de melding 'Inter nummer is niet uniek.' M.a.w. ik kan niks meer, niets invoeren maar ook geen gegevens terughalen.Vriendelijke groet, Jan Geerts
- Han Kortekaas
-
Re: Intern nummer is niet uniek.
19 feb 2023 15:06
Blijkbaar is ook de VK aangetast en zult u een eerdere VK moeten nemen.
Kunt u eerst eens Stamboom Controleer gegevens draaien met 'Fouten in database" en dat te proberen deze fouten te herstellen.
U probeert een gedcom in te lezen van Aldfaer 10.1 die aangemaakt is met ANSI. Waarom gebruikt u ANSI en niet de standaard aanbevolen UTF-8
Kunt u eerst eens Stamboom Controleer gegevens draaien met 'Fouten in database" en dat te proberen deze fouten te herstellen.
U probeert een gedcom in te lezen van Aldfaer 10.1 die aangemaakt is met ANSI. Waarom gebruikt u ANSI en niet de standaard aanbevolen UTF-8
- W.F.H. (Frits) Naudin ten Cate
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Intern nummer is niet uniek.
19 jun 2023 20:15
Ook ik krijg dit bericht: Controlelijst
Geertruid Jans, >49, ±1702->1751
Intern nummer niet uniek: 210
Als ik één van de 2 aanklik krijg ik dezelfde persoon. Ik kan dus niet een van de twee verwijderen.
Gegenereerd met Aldfaer-versie 10.1 19-6-2023 17:45:56
Ik werk met windows 11 direct in Aldfaer en nog zonder GEDCOM.
Frits.
Intern nummer niet uniek: 210
Als ik één van de 2 aanklik krijg ik dezelfde persoon. Ik kan dus niet een van de twee verwijderen.
Gegenereerd met Aldfaer-versie 10.1 19-6-2023 17:45:56
Ik werk met windows 11 direct in Aldfaer en nog zonder GEDCOM.
Frits.