- Bedankjes 0
Privacyfilter toepassen voor bepaalde notities in een gedcombestand.
- Freek Derks
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Privacyfilter toepassen voor bepaalde notities in een gedcombestand.
05 feb 2023 17:58
Kan ik bepaalde notities bij een bepaalde persoon weglaten wanneer ik mijn stamboom exporteer? Kan ik het privacyfilter toepassen op alle notities bij een persoon?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Privacyfilter toepassen voor bepaalde notities in een gedcombestand.
05 feb 2023 19:47 - 05 feb 2023 19:48
Uit de help:
"Als u in de verschillende notitie- en bronvelden uw tekst tussen [* en *] plaatst, bijvoorbeeld [* deze tekst is geheim *] dan wordt deze normaal gesproken niet op de overzichten getoond en ook niet meegenomen als u van uw gegevens een GEDCOM-bestand maakt (dit geldt overigens voor alle tekstvelden). U kunt deze notities achteraf alsnog publiceren als u in dit venster een vinkje zet bij "[*beveiligde*] tekst"." Let wel dat deze instelling op alle beveiligde teksten wordt toegepast.
"Als u in de verschillende notitie- en bronvelden uw tekst tussen [* en *] plaatst, bijvoorbeeld [* deze tekst is geheim *] dan wordt deze normaal gesproken niet op de overzichten getoond en ook niet meegenomen als u van uw gegevens een GEDCOM-bestand maakt (dit geldt overigens voor alle tekstvelden). U kunt deze notities achteraf alsnog publiceren als u in dit venster een vinkje zet bij "[*beveiligde*] tekst"." Let wel dat deze instelling op alle beveiligde teksten wordt toegepast.
Laatst bewerkt 05 feb 2023 19:48 door JayCee.
- Freek Derks
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Privacyfilter toepassen voor bepaalde notities in een gedcombestand.
06 feb 2023 12:02
1.- Ik heb een notitie van elf regels tussen de bedoelde haakjes-met-sterretjes gezet. Maar die tekst bleef gewoon staan in een parenteel-rapport dat ik produceerde, dus waarschijnlijk ook in een gedcombestand.
2.- Wat ik moet doen om een notitie achteraf alsnog te publiceren begrijp ik niet. In welk venster moet ik een vinkje zetten?
2.- Wat ik moet doen om een notitie achteraf alsnog te publiceren begrijp ik niet. In welk venster moet ik een vinkje zetten?