- Bedankjes 3
Controleer gegevens
- Vanhouche Victor
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Controleer gegevens
22 jan 2023 16:40
Alleen aangevinkt : Fouten in Database
Controle resultaat vermeld me verscillende personen met de melding :" Volgnummers kinderen gelijk"
Wat wordt er hiemee bedoeld en hoe op te lossen ?
Een bestandscontrole en reparatie uitgevoerd maar dit lgeeft geen oplossing !
Groeten
Victor
Controle resultaat vermeld me verscillende personen met de melding :" Volgnummers kinderen gelijk"
Wat wordt er hiemee bedoeld en hoe op te lossen ?
Een bestandscontrole en reparatie uitgevoerd maar dit lgeeft geen oplossing !
Groeten
Victor
- Paul Kallenberg
Re: Controleer gegevens
22 jan 2023 19:05
Victor,
Dit kan gebeuren bij personen bij wie de sorteervolgorde van de kinderen handmatig is. Aldfaer kent in dat geval aan elk kind een sorteervolgnummer toe en dat is in het verleden niet altijd goed gegaan. Tegenwoordig gaat dat wel goed, maar als de fout ooit in het verleden is gemaakt kan Aldfaer in zulke gevallen niet meer bepalen wat de juiste volgorde zou moeten zijn. Er rest dan niets anders dan de kinderen te ontkoppelen en vervolgens opnieuw te koppelen.
Paul
Dit kan gebeuren bij personen bij wie de sorteervolgorde van de kinderen handmatig is. Aldfaer kent in dat geval aan elk kind een sorteervolgnummer toe en dat is in het verleden niet altijd goed gegaan. Tegenwoordig gaat dat wel goed, maar als de fout ooit in het verleden is gemaakt kan Aldfaer in zulke gevallen niet meer bepalen wat de juiste volgorde zou moeten zijn. Er rest dan niets anders dan de kinderen te ontkoppelen en vervolgens opnieuw te koppelen.
Paul
- Vanhouche Victor
-
Auteur
Re: Controleer gegevens
23 jan 2023 15:23
Inderdaad het zijn de ouders waarbij de kinderen handmatig gesorteerd aangevink staan !
Ik heb echter dat zelf nooit bewust aangevinkt !
Na het automatisch sorteren aan te vinken is het opgelost, zelfs zonder de kinderen te ontkoppelen en terug te koppelen !
Stel me dus de vraag hoe de handmatige sortering aangevinkt kan komen?
Victor
Ik heb echter dat zelf nooit bewust aangevinkt !
Na het automatisch sorteren aan te vinken is het opgelost, zelfs zonder de kinderen te ontkoppelen en terug te koppelen !
Stel me dus de vraag hoe de handmatige sortering aangevinkt kan komen?
Victor