- Bedankjes 1634
F1
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: F1
12 jan 2023 16:05 - 12 jan 2023 16:12
Overbodig commentaar want u heeft al zelf met de rechtermuis het venster gemaximeerd. Sluit dan Aldfaer af en heropen en kijk of dan het icoontje documentatie werkt.
Laatst bewerkt 12 jan 2023 16:12 door Han Kortekaas.
- Herman Terhorst
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 jan 2023 16:35
Ook na maximaliseren, afsluiten en opnieuw openen blijft het probleem zich voordoen. Na klikken op het documentatieicoontje flitst even een nieuw venstertje over het scherm en verdwijnt vervolgens naar de taakbalk waar het afwacht of ik het kom maximaliseren. Dat is geen doen!
- Henny van den Broek
-
17 okt 2023 09:59
Vandaag constateerde ik hetzelfde probleem. Zelfs na een nieuwe installatie, krijg ik de documentatie niet te zien.
Ook lukt lukt het niet als ik op maximaliseren in het venstertje op de taakbalk (zie afbeelding) klik.
Is er al een oplossing bekend?
Ook lukt lukt het niet als ik op maximaliseren in het venstertje op de taakbalk (zie afbeelding) klik.
Is er al een oplossing bekend?
- Han Kortekaas
-
17 okt 2023 10:40
U zou op uw bureaublad een snelkoppeling kunnen maken naar C:\Aldfaer\aldfaer.chm
Vraag; als u met de rechtermuis op het icoontje klikt kunt u dan 'Openen"?
Vraag; als u met de rechtermuis op het icoontje klikt kunt u dan 'Openen"?
- Henny van den Broek
-
17 okt 2023 12:30
Bedankt voor de snelle reactie Han!
Met de rechtermuisknop kan ik niet openen, maar wel naar de URL (mk:@MSITStore:C:\Aldfaer\Aldfaer.chm::/GUI/hoofdscherm.html) gaan en dat werkt niet.
Maar de snelkoppeling werkt wel en dat is een mooie 'tussenoplossing'....
Met de rechtermuisknop kan ik niet openen, maar wel naar de URL (mk:@MSITStore:C:\Aldfaer\Aldfaer.chm::/GUI/hoofdscherm.html) gaan en dat werkt niet.
Maar de snelkoppeling werkt wel en dat is een mooie 'tussenoplossing'....
- Han Kortekaas
-
17 okt 2023 13:04
Kunt u die link "mk enz" wijzigen naar alleen C:\Aldfaer\aldfaer.chm Als ik het goed heb dan is die 'mk' link een situatie met IE browser.
In de Aldfaer Instellingen -> Rapporten zou de IE compabiliteits modus op IE11 (Elk doctype) moeten staan.
Kijk ook eens naar de Windows Instellingen Standaard-apps per bestandstype kiezen.
Voor het type chm bestand zou daar moeten staan "Uitvoerbaar bestaand Microsoft HTML help"
In de Aldfaer Instellingen -> Rapporten zou de IE compabiliteits modus op IE11 (Elk doctype) moeten staan.
Kijk ook eens naar de Windows Instellingen Standaard-apps per bestandstype kiezen.
Voor het type chm bestand zou daar moeten staan "Uitvoerbaar bestaand Microsoft HTML help"