- Bedankjes 0
een link maken in het Notitievak van tab Persoon
- JC Jaggie
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
een link maken in het Notitievak van tab Persoon
18 dec 2022 08:52
Ik heb als notitie de opmerking - Ga voor de vader naar de stamboom Santcroos -
hoe kan ik van die opmerking een link maken die net als in de help pagina's blauw is en als je er op drukt je meteen naar de bedoelde pagina van die stamboom gaat.
Hans
hoe kan ik van die opmerking een link maken die net als in de help pagina's blauw is en als je er op drukt je meteen naar de bedoelde pagina van die stamboom gaat.
Hans
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: een link maken in het Notitievak van tab Persoon
18 dec 2022 10:40 - 18 dec 2022 10:49
Uw vraag toont één van de nadelen wanneer de lijnen (vader/moeder) van een stamboom gesplits worden. Menig berichten op dit forum raden aan om alle lijnen van éénzelfde stamboom in één stamboom te verwerken en 'Groepen' te gebruiken om delen ervan te bekijken. Tonen > Groepen en vervolgens de toets F1 indrukken brengt u naar de helppagina vorr groepen.
Antwoord op uw vraag:
Dit is niet mogelijk.
Als de vader in dezelfde stamboom staat volstaat het in de knoppenbalk op de knop 'Ga naar vader' te klikken, of via menu Stamboom > Ga naar of dubbelklik op de vader in het vak 'Ouders'.
Antwoord op uw vraag:
Dit is niet mogelijk.
Als de vader in dezelfde stamboom staat volstaat het in de knoppenbalk op de knop 'Ga naar vader' te klikken, of via menu Stamboom > Ga naar of dubbelklik op de vader in het vak 'Ouders'.
Laatst bewerkt 18 dec 2022 10:49 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JC Jaggie