- Bedankjes 996
Niet-gekoppelde bestanden
- david visser
- Auteur
Niet-gekoppelde bestanden
25 okt 2022 16:10
Hoe verwijder ik in een keer de lijst van niet-gekoppelde bestanden.
Door herinrichting folders (directories ) op mijn computer enook nieuwe bestandsnamen is deze lijst bij mij
niet meer geldig.
David
Door herinrichting folders (directories ) op mijn computer enook nieuwe bestandsnamen is deze lijst bij mij
niet meer geldig.
David
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Niet-gekoppelde bestanden
25 okt 2022 16:17
Open het venster materiaal en klik opnieuw inlezen. Lijst wordt dan automatisch naar laatste stand gebracht.
- david visser
- Auteur
25 okt 2022 16:46
Helaas werkt niet.
Ik bedoel: de lijst met niet-gekoppelde bestanden moet geheel verwijderd worden; blijft nu nog steeds bestaan.
Ik bedoel: de lijst met niet-gekoppelde bestanden moet geheel verwijderd worden; blijft nu nog steeds bestaan.
- Han Kortekaas
-
25 okt 2022 16:53
De lijst met niet gekoppelde bestanden betekent dat er bestanden in uw Hoofdmap materiaal staan, die niet gekoppeld zijn.
Ergo, om die lijst op te schonen zult u de bestanden stuk voor stuk moeten verwijderen.
Ergo, om die lijst op te schonen zult u de bestanden stuk voor stuk moeten verwijderen.
- david visser
- Auteur
25 okt 2022 18:32
Is er echt geen snellere methode ?
Wil de bestanden (jpg,etc) in die lijst niet verwijderen, wil alleen die lijst schoonmaken van al die verwijzingen naar de bestanden zonder de bestanden zelf te verwijderen.
Wil de bestanden (jpg,etc) in die lijst niet verwijderen, wil alleen die lijst schoonmaken van al die verwijzingen naar de bestanden zonder de bestanden zelf te verwijderen.
- Han Kortekaas
-
25 okt 2022 19:42 - 25 okt 2022 19:42
Het doel van de lijst is juist u te vertellen welke bestanden niet gekoppeld zijn. Het meest simpele is niet meer naar die lijst kijken os de bestandjes buiten de hoofdmap te brengen. . De lijst kost geen ruimte.
Laatst bewerkt 25 okt 2022 19:42 door Han Kortekaas.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
25 okt 2022 19:57david visser schreef : ...Door herinrichting folders (directories ) op mijn computer enook nieuwe bestandsnamen is deze lijst bij mij niet meer geldig.David
Zelfs na herinrichting van de folders of wijziging van de bestandsnaam wordt de juiste locatie en naam van de bestanden getoond. Dus, de lijst is altijd geldig.