- Bedankjes 0
Ontbreken van gekoppelde bestanden
- H. Otten
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Ontbreken van gekoppelde bestanden
13 okt 2022 19:24
Hallo,
Waar ik tegenaan loop is het volgende:
Bij het genereren van een kwartierstaat zou ik ook alle gekoppelde bestanden zoals bv, foto's te zien moeten krijgen en dat is dus niet het geval op de plek waar een foto moest staan zie ik wel de naam van het bestand
◙ Dit symbool krijg ik ook vaak te zien met daarnaast de naam van het gekoppelde bestand.
Graag hoor ik wat ik moet doen om dit op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Henk Otten
Waar ik tegenaan loop is het volgende:
Bij het genereren van een kwartierstaat zou ik ook alle gekoppelde bestanden zoals bv, foto's te zien moeten krijgen en dat is dus niet het geval op de plek waar een foto moest staan zie ik wel de naam van het bestand
◙ Dit symbool krijg ik ook vaak te zien met daarnaast de naam van het gekoppelde bestand.
Graag hoor ik wat ik moet doen om dit op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Henk Otten
- Frank
-
Re: Ontbreken van gekoppelde bestanden
13 okt 2022 21:05
Zoek eens op miniatuurweergave bij zoeken in de menubalk
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
Re: Ontbreken van gekoppelde bestanden
13 okt 2022 21:28
Otten,
Probeer eens het rapport nadat dit is gepresenteerd via de wereldbol te openen.(derde symbool op de bovenste regel)
Dan wordt het rapport in de browser van je systeem getoond. en deze heeft meer intern geheugen voor de afbeeldingen te presenteren.
Probeer eens het rapport nadat dit is gepresenteerd via de wereldbol te openen.(derde symbool op de bovenste regel)
Dan wordt het rapport in de browser van je systeem getoond. en deze heeft meer intern geheugen voor de afbeeldingen te presenteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: H. Otten