- Bedankjes 0
materiaal overzetten van D-schijf naar C-achijf
- van Hoek
- Auteur
Lees minder
Lees meer
materiaal overzetten van D-schijf naar C-achijf
01 sep 2022 10:21
Mijn oude laptop had een C-schijf (ssd) voor software en een D-schijf (hdd) voor de data. Deze laptop is enkele dagen gelden gecrasht. Mijn nieuwe laptop heeft alleen een C-schijf (ssd). Ik MOET dus mijn back-up overzetten op deze C-schijf, maar dan is het pad van alle 20.000 koppelingen in 'materiaal' gewijzigd en weg. Kan ik dat pad voor al het materiaal in een keer wijzigen? Het pad is
\ALDFAER AAAA\materiaal\[submap].
Moet ik voor het gebruik van aldfaer, de nieuwste versie weer opnieuw downloaden of moet ik proberen die van mijn back-up te halen?
\ALDFAER AAAA\materiaal\[submap].Moet ik voor het gebruik van aldfaer, de nieuwste versie weer opnieuw downloaden of moet ik proberen die van mijn back-up te halen?
- Han Kortekaas
-
Re: materiaal overzetten van D-schijf naar C-achijf
01 sep 2022 14:48
zie dit artikeltje over
installatie nieuwe PC
Voor het materiaal is het zeer eenvoudig; u plaatst zelf de materiaal bestanden in de standaard map C:\Users\uw naam\Documenten\Aldfaer\Materiaal\ ; zorg dat dit pad ook bij Stamboom -> Eigenschappen staat en draai eventueel Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie om de koppelingen te herstellen.
Voor het materiaal is het zeer eenvoudig; u plaatst zelf de materiaal bestanden in de standaard map C:\Users\uw naam\Documenten\Aldfaer\Materiaal\ ; zorg dat dit pad ook bij Stamboom -> Eigenschappen staat en draai eventueel Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie om de koppelingen te herstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: van Hoek