Vraagje

Lees meer

Vraagje

26 aug 2022 20:24
Wat heb ik fout gedaan, 2 bijlagen, een maand terug voerde ik een veiligheidskopie uit voor mijn bestand. Sindsdien staat er bij het openen van Aldfaer [ Veiligheidskopie 2022 08 06 ].

Heb intussen al diverse bijwerkingen gedaan, sla ik op met datum notatie, doch de vermelding [ ....... ] blijft aanwezig. ?
Alles werkt normaal, heb een ext. HD waar ik eveneens evenredig mijn bestanden opsla en daar komt die vermelding [ .... ] niet terug ook niet in opvolgende VK.

Niet dat het echt ' stoort ' maar kan ik dit weghalen, graag reactie aub.

Met vriendelijke groeten,

Wille R

Lees meer

Re: Vraagje

26 aug 2022 22:01 - 26 aug 2022 22:04
De tekst tussen [...] is de naam van een profiel voot instellingen dat u hebt aangemaakt. Klik op het pijltje rechts van de knop 'Instellingen' om de verschillende profielen te zien. In de uitvalmenu kunt u het profiel eventueel verwijderen.
Hierover kunt u In de help > Documentatie meer lezen via de zoekterm 'profiel' (Aldfaer aanpassen), paragraaf 'Gebruiker'

Het heeft geen nut een stamboom op te slaan met een aanmaakdatum. Een veiligheidskopie inlezen is alleen noodzakelijk bij verlies of beschadiging van de originele stamboom.
Laatst bewerkt 26 aug 2022 22:04 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland

Gemaakt door Kunena