- Bedankjes 1634
Persoon koppelen aan gebeurtenis
- Tineke
- Auteur
Persoon koppelen aan gebeurtenis
22 aug 2022 16:36
Sinds een paar dagen lukt het niet om een bepaald persoon te koppelen als getuige bij een overlijden. Als ik het scherm getuigen koppelen open en scrol naar de betreffende persoon en daarna die persoon selecteer, springt het systeem naar de volgende persoon. Het gebeurd alleen bij 1 persoon voor zover ik het heb gezien. Heb het al vele malen geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat. Persoon ontkoppelen en opnieuw invoeren zou een optie zijn als er niet zoveel koppelingen naar andere personen zouden zijn.Betrffende persoon staat al langere tijd in mijn stamboom en ik heb nog nooit eerder problemen met dit bestand gehad..
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Persoon koppelen aan gebeurtenis
22 aug 2022 17:17 - 22 aug 2022 17:17
Probeer eerst eens Stamboom -> Opschonen en indien nog niet gelukt Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie
Laatst bewerkt 22 aug 2022 17:17 door Han Kortekaas.
- Tineke
- Auteur
22 aug 2022 20:21
Ik vergat te melden dat ik dat al gedaan had. Aldfaer ook afgesloten en weer opnieuw gestart. Het rare is dat het tot nog toe bij maar 1 persoon is
- Han Kortekaas
-
23 aug 2022 11:23
Tineke,
als u wilt kunt u het stamboombestand naar mij sturen. Ik zal dan proberen e.e.a. te repareren.
Zie voor mijn e-mailadres onder de knop Meer en het envelopje.
als u wilt kunt u het stamboombestand naar mij sturen. Ik zal dan proberen e.e.a. te repareren.
Zie voor mijn e-mailadres onder de knop Meer en het envelopje.
- Tineke
- Auteur
23 aug 2022 14:34
Fijn dat je me wilt helpen. Stuur ik het dan in een Gedcom bestand? Heb hier niet zoveel ervaring mee
- Han Kortekaas
-
23 aug 2022 15:09
Tineke,
als je Aldfaer gestart bent dan zie je bovenin de naam van de stamboom staan.
Ga dan met de verkenner naar die plek en dat zal wel "Documenten\Aldfaer\Stambomen\naam die je hebt gezien.aldf" zijn.
Dat bestand moet je dus opsturen en niet een gedcom.
als je Aldfaer gestart bent dan zie je bovenin de naam van de stamboom staan.
Ga dan met de verkenner naar die plek en dat zal wel "Documenten\Aldfaer\Stambomen\naam die je hebt gezien.aldf" zijn.
Dat bestand moet je dus opsturen en niet een gedcom.
- Tineke
- Auteur
- Tineke
- Auteur
23 aug 2022 15:24
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met verkenner?
- Han Kortekaas
-
23 aug 2022 15:55
De Windows Verkenner waar je mee door de mapstructuur gaat.
- Tineke
- Auteur
24 aug 2022 07:47
Han
Het is me niet gelukt. Ik kan wat in de balk staat ook niet kopieeren. Jammer maar bedankt voor je moeite. Er zit me niet anders op dan de persoon te verwijderen. Even moed verzamelen want meneer is 4x getrouwd geweest. Gaat een heel gepuzzel worden
Nogmaals bedankt.
Het is me niet gelukt. Ik kan wat in de balk staat ook niet kopieeren. Jammer maar bedankt voor je moeite. Er zit me niet anders op dan de persoon te verwijderen. Even moed verzamelen want meneer is 4x getrouwd geweest. Gaat een heel gepuzzel worden
Nogmaals bedankt.
- Henk Noyen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
24 aug 2022 08:39
Hoi Tineke,
Niet te snel beginnen met puzzelen. Ik weet vrijwel zeker dat een van de mensen hier je zonder meer verder kan helpen. Wacht even de reactie(s) af.
Niet te snel beginnen met puzzelen. Ik weet vrijwel zeker dat een van de mensen hier je zonder meer verder kan helpen. Wacht even de reactie(s) af.
- Tineke
- Auteur
24 aug 2022 08:49
Dank je Henk. Ik wacht er zeker nog even mee want ik zie een beetje op tegen dat gepuzzel.