- Bedankjes 1634
bugje in benaming materiaal
- roelof
- Auteur
bugje in benaming materiaal
21 aug 2022 11:57
Heb huwlijks akten en bijlagen gekoppeld
De eerste akte heeft in "Persoon" tab dezelfde naam als de laatste akte
Deze actes zijn onder de tab "huwlijk" juist weergegeven.
Bij Tonen/Materiaal/Gekoppelde bestanden zijn namen/weergave ok
De eerste akte heeft in "Persoon" tab dezelfde naam als de laatste akte
Deze actes zijn onder de tab "huwlijk" juist weergegeven.
Bij Tonen/Materiaal/Gekoppelde bestanden zijn namen/weergave ok
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: bugje in benaming materiaal
21 aug 2022 12:39
Ik denk dat u het over het onderschrift heeft van de gekoppelde document/foto? Dat onderschrift kunt u zelf wijzigen.
Het is niet mogelijk hetzelfde bestandsnaam van een document te hebben tenzij u de documenten in verschillende submappen heeft staan.
Wellicht kan een plaatje van wat u bedoelt verheldering geven.
Het is niet mogelijk hetzelfde bestandsnaam van een document te hebben tenzij u de documenten in verschillende submappen heeft staan.
Wellicht kan een plaatje van wat u bedoelt verheldering geven.
- roelof
- Auteur
21 aug 2022 14:41
"Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk1"
wordt weer gegeven als
"Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk bijlage8"
Bij dubbelklikken komt wel de juiste naam, zie geopende scherm in eerste foto
submappen gebruik ik niet.
Bedankt voor je reactie Han
wordt weer gegeven als
"Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk bijlage8"
Bij dubbelklikken komt wel de juiste naam, zie geopende scherm in eerste foto
submappen gebruik ik niet.
Bedankt voor je reactie Han
- Han Kortekaas
-
21 aug 2022 16:04
Roelof,
u vergelijkt de bestandsnaam "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk1.jpg" met het onderschrift "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk bijlage8" . Het onderschrift staat volledig los en kunt u wijzigen dan wel gewoon weglaten.
Op de Materiaallijst die u laat zien wordt de bestandnaam getoond en niet het Onderschrift.
u vergelijkt de bestandsnaam "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk1.jpg" met het onderschrift "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk bijlage8" . Het onderschrift staat volledig los en kunt u wijzigen dan wel gewoon weglaten.
Op de Materiaallijst die u laat zien wordt de bestandnaam getoond en niet het Onderschrift.
- roelof
- Auteur
22 aug 2022 22:29
Nee Han, de naam is niet gewijzigd, maar word verkeerd weergegeven
onderstaand de weergave in ""Materiaal"
onderstaand de weergave in ""Materiaal"
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
24 aug 2022 16:45
Roelof,
In de weergave wordt onder naam de bestandsnaam getoond en onder Omschrijving de tekst welke gebruikt wordt als onderschrift van de koppeling van de eerste persoon.
Dit betekent dat het voor de andere personen die aan dezelfde bestandsnaam zijn gekoppeld een afwijkend onderschrift kan zijn.
In jou geval is dit het geval Akke Wiebes ten Brink 1801 huwelijk bijlage8 is het onderschrift als je dit wijzigt naar Akke Wiebes ten Brink 1801 huwelijk1.
Ik denk dat is een invulling die je zelf hebt ingebracht en geen bugje is.
In de weergave wordt onder naam de bestandsnaam getoond en onder Omschrijving de tekst welke gebruikt wordt als onderschrift van de koppeling van de eerste persoon.
Dit betekent dat het voor de andere personen die aan dezelfde bestandsnaam zijn gekoppeld een afwijkend onderschrift kan zijn.
In jou geval is dit het geval Akke Wiebes ten Brink 1801 huwelijk bijlage8 is het onderschrift als je dit wijzigt naar Akke Wiebes ten Brink 1801 huwelijk1.
Ik denk dat is een invulling die je zelf hebt ingebracht en geen bugje is.
- roelof
- Auteur
24 aug 2022 23:21
Bedankt voor uw reactie
Heb de weergave van de naam gewoon "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk1" gegeven.
zal eens kijken wat er word weergegeven na herstart
De namen weergave verander ik nooit, dan kan ik knippen en plakken om bestand ook bij andere personen te koppelen.
Mogelijk per ongeluk gebeurd.
Maar mag ik uit uw opmerking opmaken dat een gekoppeld bestand, bij elke gekoppelde persoon een andere tekst kan weergeven?
Mijn aanname was dat "zie laatste foto / rechter kolom" dat daar de "weergegeven tekst" staat, en voor alle koppelingen van dat bestand geld
Heb de weergave van de naam gewoon "Akke Wiebes ten Brink 1801 huwlijk1" gegeven.
zal eens kijken wat er word weergegeven na herstart
De namen weergave verander ik nooit, dan kan ik knippen en plakken om bestand ook bij andere personen te koppelen.
Mogelijk per ongeluk gebeurd.
Maar mag ik uit uw opmerking opmaken dat een gekoppeld bestand, bij elke gekoppelde persoon een andere tekst kan weergeven?
Mijn aanname was dat "zie laatste foto / rechter kolom" dat daar de "weergegeven tekst" staat, en voor alle koppelingen van dat bestand geld
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
25 aug 2022 12:24
Roelof,
1 Schreef
In gekoppelde bestanden van 22 augustus zie je twee tabellen
Naam(1) en Opmerkingen
Daar zijn onder Naam(1) de bestandsnamen opgenomen en onder Opmerkingen de door aangemaakte onderschrift
dit is altijd de bestandsnaam zonder de extensie in het voorbeeld .jpeg en .jpg en wordt voor iedere koppeling gebruikt.
In de kolom koppelingen worden de aantal koppelingen voor het bestand weergegeven
2 De laatste opmerking
1 Schreef
JaMaar mag ik uit uw opmerking opmaken dat een gekoppeld bestand, bij elke gekoppelde persoon een andere tekst kan weergeven?
In gekoppelde bestanden van 22 augustus zie je twee tabellen
Naam(1) en Opmerkingen
Daar zijn onder Naam(1) de bestandsnamen opgenomen en onder Opmerkingen de door aangemaakte onderschrift
dit is altijd de bestandsnaam zonder de extensie in het voorbeeld .jpeg en .jpg en wordt voor iedere koppeling gebruikt.
In de kolom koppelingen worden de aantal koppelingen voor het bestand weergegeven
2 De laatste opmerking
kun je die toelichten dit begrijp ik niet.Mijn aanname was dat "zie laatste foto / rechter kolom" dat daar de "weergegeven tekst" staat, en voor alle koppelingen van dat bestand geld
- roelof
- Auteur
25 aug 2022 22:22
Bedankt voor uw uitleg, ik denk dat ik het nu begrijp.
Een beetje speelen zal duidelijkheid verschaffen
"Mijn aanname" (laatste opmerking) is dus fout, dus toelichten lijkt me niet zinvol
Een beetje speelen zal duidelijkheid verschaffen
"Mijn aanname" (laatste opmerking) is dus fout, dus toelichten lijkt me niet zinvol