- Bedankjes 1634
Nieuwe computer en gegevens kwijt
- Kasper Vos
- Auteur
Nieuwe computer en gegevens kwijt
09 aug 2022 17:35
Ik heb een nieuwe computer met Windows 11 en ben nu mijn stamboomgegevens kwijt, kan ook niet meer inloggen op stamboomforum, hoe krijg ik mijn gegevens terug?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Nieuwe computer en gegevens kwijt
09 aug 2022 17:41
Kasper,
volgens deze beschrijving installatie nieuwe PC kunt u zien wat de handelingen in volgorde kunnen zijn.
U kunt nagaan wat u al heeft gedaan en moet aanpassen.
Ook is beschreven hoe u via Bestand -> Zoek Aldfaer bestanden de stamboom weer kunt openen.
Dat u niet meer kunt inloggen op dit forum heeft niets van doen met het switchen naar W11. Heet u wellicht een ander e-mailadres gebruikt en/of wachtwoord vergeten?
volgens deze beschrijving installatie nieuwe PC kunt u zien wat de handelingen in volgorde kunnen zijn.
U kunt nagaan wat u al heeft gedaan en moet aanpassen.
Ook is beschreven hoe u via Bestand -> Zoek Aldfaer bestanden de stamboom weer kunt openen.
Dat u niet meer kunt inloggen op dit forum heeft niets van doen met het switchen naar W11. Heet u wellicht een ander e-mailadres gebruikt en/of wachtwoord vergeten?
- Kasper Vos
- Auteur
10 aug 2022 11:59
Ik heb mijn wachtwoord niet veranderd en ben het ook niet vergeten, maar ik kan nog steeds niet inloggen, ook niet op Genealogie online, terwijl ik wel af en toe een mailtje van hun krijg.
Ik zal mijn harddisk van mijn oude computer weer aansluiten op mijn nieuwe en dan de oude gegevens op de nieuwe plaatsen, ik hoop dan weer verder te kunnen.
Ik zal mijn harddisk van mijn oude computer weer aansluiten op mijn nieuwe en dan de oude gegevens op de nieuwe plaatsen, ik hoop dan weer verder te kunnen.
- Han Kortekaas
-
10 aug 2022 12:46 - 10 aug 2022 12:47
Kasper,
ik weet eigenlijk niet goed wat u bedoelt met het niet kunnen inloggen op dit forum. Om berichten te plaatsen moet u ingelogd zijn en dus.......Waar wilt u precies inloggen?
GenealogieOnline is een ander forum.
Als u een USB stick heeft is dat toch makkelijker dan een harddisk weer aan te sluiten? dat doe je niet zomaar, tenzij u bedoelt dat het een externe harddisk is, die je kunt inpluggen.
ik weet eigenlijk niet goed wat u bedoelt met het niet kunnen inloggen op dit forum. Om berichten te plaatsen moet u ingelogd zijn en dus.......Waar wilt u precies inloggen?
GenealogieOnline is een ander forum.
Als u een USB stick heeft is dat toch makkelijker dan een harddisk weer aan te sluiten? dat doe je niet zomaar, tenzij u bedoelt dat het een externe harddisk is, die je kunt inpluggen.
Laatst bewerkt 10 aug 2022 12:47 door Han Kortekaas.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
10 aug 2022 13:29Stamboomforum is niet dit forum, dus ook een ander forum.Kasper Vos schreef : .......kan ook niet meer inloggen op stamboomforum......?
- Kasper Vos
- Auteur
15 aug 2022 16:42
Ik heb mijn "oude"harddisk weer aangesloten en gelukkig heb ik mijn stamboom weer up to date! Ik kon op deze website wel inloggen, maar op Stamboomforum en op Genealogie Online niet, dat heb ik weer opgelost door mijn wachtwoord te wijzigen, dus alles werkt weer zoals het hoort! Verder geen problemen meer.