- Bedankjes 0
verkeerde foto
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
verkeerde foto
24 jul 2022 19:10
In mijn bestand heb ik 2 personen staan, Jasper en Stijn. Van beide heb ik ook een foto. Op het persoonsblad wordt bij beiden de juiste foto weergegeven. Maar als ik nu een parenteel maak, wordt bij Jasper de foto van Stijn weergegeven. Ook bij een kwartierstaat is dat hetzelfde. Bij de persoonskaart van Jasper wordt wel de juist foto vermeld. Bij Stijn wordt wel de juist foto vermeld. Als naam van de foto heb ik de (juiste) geboortedatum vermeld.
Ik heb beiden uit mijn bestand verwijderd, en Jasper onieuw ingevoerd. Dat heeft geen verandering in reultaat gebracht.
Wat kan ik er aan doen om dit probleem op te lossen?
Vriendelijk dank,
Peter Wiss
Ik heb beiden uit mijn bestand verwijderd, en Jasper onieuw ingevoerd. Dat heeft geen verandering in reultaat gebracht.
Wat kan ik er aan doen om dit probleem op te lossen?
Vriendelijk dank,
Peter Wiss
- Han Kortekaas
-
Re: verkeerde foto
25 jul 2022 00:14 - 25 jul 2022 00:21
Draai eens Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie. Maar nog leuker zou zijn een plaatje van dat parenteel hier te laten zien. Heeft u soms een hookconstructie voor een parenteel/kwartier om fotomateriaal anders te plaatsen?
Laatst bewerkt 25 jul 2022 00:21 door Han Kortekaas.
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
25 jul 2022 09:36
Ik ken het begrip "hook-constructie" niet, denk dus dat het antwoord "nee"zal zijn. Heb de voorgeschreven handeling uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Ik heb dus Stijn uit mijn bestand volledig verwijderd, maar bij Jasper komt desondanks toch de niet aanwezige foto van Stijn weer terug.
groet,
Peter
Ik heb dus Stijn uit mijn bestand volledig verwijderd, maar bij Jasper komt desondanks toch de niet aanwezige foto van Stijn weer terug.
groet,
Peter
- Han Kortekaas
-
25 jul 2022 09:58
Waarom Stijn uit uw bestand halen??
Is het niet een kwestie van een verkeerde koppeling van de foto? Vandaar de vraag om een plaatje te laten zien van dat parenteel. Als de foto bij een persoonskaart correct staat dan kan dat in een parenteel niet anders zijn.
Ik wil, als het plaatje niet lukt, wel even met Teamviewer kijken. Zie Teamviewer installatie en klik voor het maken van een afspraak op Meer voor mijn e-mailadres.
Is het niet een kwestie van een verkeerde koppeling van de foto? Vandaar de vraag om een plaatje te laten zien van dat parenteel. Als de foto bij een persoonskaart correct staat dan kan dat in een parenteel niet anders zijn.
Ik wil, als het plaatje niet lukt, wel even met Teamviewer kijken. Zie Teamviewer installatie en klik voor het maken van een afspraak op Meer voor mijn e-mailadres.
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
25 jul 2022 10:24
Ik heb een kopie van het parenteel naar het eigen mail adres gestuurd. Ik had het eerder hier meegestuurd, maar is kennelijk niet verwerkt.
De beide foto's hebben als naam de eigen geboortedatum. Ik had Stijn verwijderd om een zo "schoon" mogelijk bestand te hebben, maar heb hem weer terug geplaatst, nog zonder foto.
Peter
De beide foto's hebben als naam de eigen geboortedatum. Ik had Stijn verwijderd om een zo "schoon" mogelijk bestand te hebben, maar heb hem weer terug geplaatst, nog zonder foto.
Peter
- Han Kortekaas
-
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
25 jul 2022 11:44 - 25 jul 2022 12:56
Ik heb net een stukje van het parenteel net in Word geplakt en nogmaals gestuurd naar geen e-mailadressen of andere adresgegevens in berichten
webmaster
webmaster
Laatst bewerkt 25 jul 2022 12:56 door Webmaster. Reden: e-mailadres uit bericht weggehaald
- Han Kortekaas
-
27 jul 2022 00:55
Dit betrof uiteindelijk het bonusrapport maak boeken. Vergeten is om de uitvoermap eerst op te schonen voor een nieuwe uitdraai. In de uitvoermap stond de foutieve foto; de foto zelf was wel hersteld maar omdat de bestandsnaam reeds in de uitvoermap stond wordt de foto niet ververst.