- Bedankjes 1634
Het vinkje van Kinderloos
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Het vinkje van Kinderloos
20 jul 2022 00:13
Eddy, ik stel voor dat ik met Teamviewer e.e.a. bekijk. Zie
Teamviewer installatie
en maak dan via een mail naar mij een aspraak.
- Eddy
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
20 jul 2022 18:49 - 21 jul 2022 00:09
Hallo Han
Ik heb de nieuwste versie van teamviewer erop staan.
Je kunt me bereiken van mijn email adres
e-mail en andere adresgegevens horen te staan in het profiel. Deze regel hanteren wij ter voorkoming van ongewenste mail van niet-forumleden naar u.
Webmaster
Groet Eddy
Ik heb de nieuwste versie van teamviewer erop staan.
Je kunt me bereiken van mijn email adres
e-mail en andere adresgegevens horen te staan in het profiel. Deze regel hanteren wij ter voorkoming van ongewenste mail van niet-forumleden naar u.
Webmaster
Groet Eddy
Laatst bewerkt 21 jul 2022 00:09 door Webmaster. Reden: E-mail adres is verwijderd uit bericht
- Verbeeck
26 jul 2022 09:41
Hier hetzelfde probleem.
Plots staat er bij verschillende echtparen MET kinderen "kinderloos" en inderdaad, eerst alle kinderen verwijderen is de enige oplossing. In een bestand met meer dan 732.000 personen is het niet zo vanzelfsprekend om ze te gaan zoeken en aan te passen.
Foutje vanaf versie 10?
Groeten Cis en Michel
Plots staat er bij verschillende echtparen MET kinderen "kinderloos" en inderdaad, eerst alle kinderen verwijderen is de enige oplossing. In een bestand met meer dan 732.000 personen is het niet zo vanzelfsprekend om ze te gaan zoeken en aan te passen.
Foutje vanaf versie 10?
Groeten Cis en Michel
- Evert
26 jul 2022 10:14
Beste Cis en Michel,
Voorzover mij bekend, uit eigen ervaring, kan het vinkje weggehaald worden zonder eerst de kinderen te verwijderen en weer te koppelen.
Blijft over het zoeken van deze echtparen.
Nu spreek ik misschien iets voor mijn beurt.
Zie het als een geruststelling dat er snel een oplossing is.
Han Kortekaas is al bezig 1 van de Bonus rapporten iets aan te passen zodat er, doorklikbaar, een kolom bij komt te staan om dit vinkje aan te geven.
Ik weet dit omdat we het afgelopen weekend e.e.a. aan het testen zijn geweest.
Dus even geduld nog.
Groet,
Evert.
Voorzover mij bekend, uit eigen ervaring, kan het vinkje weggehaald worden zonder eerst de kinderen te verwijderen en weer te koppelen.
Blijft over het zoeken van deze echtparen.
Nu spreek ik misschien iets voor mijn beurt.
Zie het als een geruststelling dat er snel een oplossing is.
Han Kortekaas is al bezig 1 van de Bonus rapporten iets aan te passen zodat er, doorklikbaar, een kolom bij komt te staan om dit vinkje aan te geven.
Ik weet dit omdat we het afgelopen weekend e.e.a. aan het testen zijn geweest.
Dus even geduld nog.
Groet,
Evert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Verbeeck
- Han Kortekaas
-
26 jul 2022 13:55
Met de selectie (zie het loupje in de iconenbalk) kunnen alle kinderloos aangemerkte huwelijken opgelost worden.
Wat Evert aangeeft betreft het Bonusrapport Gegevenscontrole; dat is eventueel ook op verzoek beschikbaar maar geeft hetzelfde in een rapportvorm.
Wat Evert aangeeft betreft het Bonusrapport Gegevenscontrole; dat is eventueel ook op verzoek beschikbaar maar geeft hetzelfde in een rapportvorm.