- Bedankjes 0
Programma zegt dat hij al in een andere sessie is geopend
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Programma zegt dat hij al in een andere sessie is geopend
06 jun 2022 00:15
Als ik Aldfaer wil openen, (nadat ik eerst de melding kreeg dat ik backup- en synchronisatieprocessen moest uitschakelen bij het pad, maar niet vermeld stond waar en hoe) dan zegt het programma dat hij al in een andere sessie is geopend. Vroeger had ik dat ook af en toe en dan stond hij ook inderdaad aan, maar dat is nu niet het geval. Wat zal ik doen, kan ik het programma verwijderen zonder mijn bestanden te verliezen? Ik denk dat het programma kapot is.
- Nienke Oudbier-Wiarda
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Programma zegt dat hij al in een andere sessie is geopend
06 jun 2022 01:21
Hij doet het ineens weer nadat de computer opnieuw is opgestart. Het geluid deed het namelijk ook niet meer en ik kwam op een of ander hulpprogramma terecht die dit verhielp, ik weet niet eens meer hoe ik erop terecht kwam.
- Frank
-
Re: Programma zegt dat hij al in een andere sessie is geopend
06 jun 2022 10:22
Geweldige uitspraak "een programma kapot" wat kapot is kan weer gemaakt worden.
Alle gekheid op een stokje, Verwacht dat aldfaer geopend werd als 2de keer maar met hetzelfde bestand wat dan weer niet mogelijk is. Waarschijnlijk onder deze melding die je kreeg.
Je het het programa Aldfaer. Is het programma geopend dan kan het programma een bestand inlezen, dit zijn je genealogie gegevens. Indien je een back up maakt van het bestand zou je bestand kunnen crashen maar dan heb je nog altijd je back up die je dan kan inlezen.
Alle gekheid op een stokje, Verwacht dat aldfaer geopend werd als 2de keer maar met hetzelfde bestand wat dan weer niet mogelijk is. Waarschijnlijk onder deze melding die je kreeg.
Je het het programa Aldfaer. Is het programma geopend dan kan het programma een bestand inlezen, dit zijn je genealogie gegevens. Indien je een back up maakt van het bestand zou je bestand kunnen crashen maar dan heb je nog altijd je back up die je dan kan inlezen.