- Bedankjes 1634
openen personenlijst
- Smith
- Auteur
openen personenlijst
26 mei 2022 13:49
hallo,
ik gebruik Alfear 10.1 en sinds vandaag lukt me het niet meer om de personenlijst te openen.
met vriendelijke groeten,
Bob Smith
ik gebruik Alfear 10.1 en sinds vandaag lukt me het niet meer om de personenlijst te openen.
met vriendelijke groeten,
Bob Smith
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: openen personenlijst
26 mei 2022 14:44
Kunt u eens kijken bij Menu -> Venster of die daar in het rijtje staat, zo ja dan staat hij achter het huidige venster en is min of meer verborgen.
- elc
06 jul 2022 16:16
Goedemiddag, ik heb hetzelfde probleem. Bij venster staat "personen" wel vermeld. Hoe krijg ik dat verborgene weer tevoorschijn? bvd
- Han Kortekaas
-
06 jul 2022 17:02
Klik op Personenlijst in het Venster en of verklein het hoofdvenster, wat u nu waarschijnlijk over het hele scherm ziet, door aan de zijkant naar binnen te slepen
- elc
07 jul 2022 12:57
Dank voor uw snelle reactie. Ik heb de handelingen uitgevoerd maar helaas is het niet gelukt. De personenlijst zit er niet achter.
- Han Kortekaas
-
07 jul 2022 13:50
Kijk dan eens of die geminimaliseerd onderin de taakbalk staat.
- elc
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
07 jul 2022 15:22
Elc,
Mogelijk is het bestand Aldfaer.iniprogram foutief.
In dit bestand wordt onder andere bijgehouden de coördinaten waar De personenlijst moet worden geplaats op het scherm
Om dit bestand aan te passen naar de standaard van Aldfaer.
Mag Aldfaer niet actief zijn.
Ga dan naar de map c:\Aldfaer in deze map staat het bestand Aldfaer.iniprogram
Wijzig deze naam in AldfaerOUD.iniprogram.
Start hierna Aldfaer op de gebruikelijke manier op. Aldfaer maakt nu een nieuw Aldfaer.iniprogram bestand aan
Mogelijk is de Personenlijst nu weer beschikbaar.
Mogelijk is het bestand Aldfaer.iniprogram foutief.
In dit bestand wordt onder andere bijgehouden de coördinaten waar De personenlijst moet worden geplaats op het scherm
Om dit bestand aan te passen naar de standaard van Aldfaer.
Mag Aldfaer niet actief zijn.
Ga dan naar de map c:\Aldfaer in deze map staat het bestand Aldfaer.iniprogram
Wijzig deze naam in AldfaerOUD.iniprogram.
Start hierna Aldfaer op de gebruikelijke manier op. Aldfaer maakt nu een nieuw Aldfaer.iniprogram bestand aan
Mogelijk is de Personenlijst nu weer beschikbaar.
- Han Kortekaas
-
07 jul 2022 16:08
Elc,
de manier van Meije is natuurlijk ook prima, maar ik had graag nog geweten of je met een tweede scherm aan het werken bent geweest, waarbij de Personenlijst naar het tweede scherm is versleept.
de manier van Meije is natuurlijk ook prima, maar ik had graag nog geweten of je met een tweede scherm aan het werken bent geweest, waarbij de Personenlijst naar het tweede scherm is versleept.
- elc
07 jul 2022 20:19
ik werk inderdaad met 2 schermen dus dat is niet ondenkbaar.
- elc
13 jul 2022 17:42
Goedenavond,
Bij mijn weten had ik vorige week gereageerd op uw bericht maar ik kan dat niet meer vinden! Ik schreef dat ik geen Aldfaer.iniprogram heb.
met vr. groet, Elly
Bij mijn weten had ik vorige week gereageerd op uw bericht maar ik kan dat niet meer vinden! Ik schreef dat ik geen Aldfaer.iniprogram heb.
met vr. groet, Elly